- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pomáháme lidem prodat jejich nemovitost, nebo naopak získat bydlení a domov, a to třeba i na celý život. Práce v realitách ale není jen o schůzkách, prodeji a smlouvách. Jde primárně o dobré vztahy, vzájemné porozumění a pochopení všech potřeb našich klientů. Mnoho lidí sní o vlastním bydlení a naším cílem je k němu dopomoci.
Jednou z největších výhod práce v realitách je, že jste pány svého času. Nemusíte sedět celý den v kanceláři od 9 do 17. Naopak budete hodně času trávit venku s našimi klienty a svůj harmonogram si nastavíte dle sebe a svých potřeb.
Jedná se o různorodou práci, která nikdy nebude nudná a stejná. Budete potkávat nové lidi a poznávat nová místa. Stanete se prostředníky mezi kupujícím a prodávajícím a oběma stranám pomůžete ušetřit spoustu času a starostí.
Další velikou výhodou jsou odměny, které jsou v naší branži nadstandardní. Výdělky jsou v prodeji nemovitostí opravdu vysoké a hodně záleží na tom, kolik času do své práce investujete.
Vše ostatní vás naučíme my.
Hledáme realitní makléřky a makléře pro Hradec Králové a okolí.
Pokud máte odhodlání a nevyhýbáte se komunikaci s ostatními, máte napůl vyhráno.
Nepotřebujeme šedou myšku. Potřebujeme člověka, kterému nedělá problém oslovit cizí lidi, naslouchat jim a najít pro ně nejvhodnější řešení.
Hledáme někoho, kdo chce opustit svou komfortní zónu a posunout se o krok dál. První kroky mohou být složité, ale s naší silnou podporou v začátcích to společně zvládneme.
Díky naší Akademii se naučíte vše, co je potřeba. K dispozici budete mít mnoho živých i online tréninků a webinářů. Váš trénink bude zakončený zkouškou znalostí a dovedností, po které obdržíte certifikát „Realitní profesionál“.
Pokud vás nabídka zaujala a chcete se stát součástí našeho týmu, pošlete mi svůj životopis na můj email: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.