- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme nadšeného a zkušeného HR - Mzdového specialistu, který se připojí k našemu dynamickému týmu ve výrobní společnosti zaměřené na výrobu konektorů v okrese Příbram, kde budete mít příležitost uplatnit své odborné znalosti a přispět k efektivnímu řízení mzdové agendy a personálních procesů.
- Příprava podkladů pro zpracování mezd
- Správa a kontrola dat docházkového systému
- Komunikace a spolupráce s externí mzdovou účtárnou a úřady
- Vyřízení žádostí o důchody
- Kontrola dodržování zákonem daných předpisů - přesčasy, přestávky, dovolené
- Odškodění pracovních úrazů
- Zajišťování podkladů pro roční zúčtování daně z příjmů
- Vyřizování pracovně právních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovního poměru
- Vedení personální evidence a souvisejících smluvních vztahů
- Spolupráce na nastavení a vedení systému hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců
- Spolupráce s vedoucími jednotlivých oddělení v oblasti personální práce
- Sledování legislativních změn v oblasti HR
- Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- Znalost oboru zpracování mezd podmínkou
- Zkušenosti z výrobní firmy
- Pokročilá znalost Excel
- Analytické myšlení, preciznost, schopnost práce pod stresem
- Komunikativní a zodpovědná osobnost
- Znalost AJ výhodou
- Zázemí stabilní a perspektivní rodinné společnosti s dlouholetou tradicí
- Atraktivní motivační systém odměňování včetně bonusů a prémií
- Flexibilní pracovní dobu
- Work-life balance
- 5 týdnů dovolené
- Systematické a individuálně zaměřené vzdělávání a rozvoj
- Zaškolení pod vedením seniorního specialisty/mentora
- Adaptační program již ve zkušební době
- Možnost kariérního růstu napříč firmou
- Otevřenou komunikaci a motivující pracovní prostředí
- Sociální benefity , akce pro zaměstnance
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?