- 22 500 – 27 000 Kč
- Plný úvazek

Na trhu telemarketingu působíme již od roku 2006. Díky svým zkušenostem jsme se stali odborníky na služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu především v odvětví financí, pojišťovnictví, energetiky a mobilních operátorů. Velký důraz klademe na dlouhodobé partnerské vztahy s našimi klienty, kterým přinášíme individuální a efektivní řešení zákaznických služeb.
Jsme ryze česká firma s dlouholetou tradicí, na trhu českých zákaznických center se pohybujeme již 13 let. Po celou dobu je pro nás důležité, aby zákazníci našich partnerů byli spokojení a byly jim vyřešeny všechny požadavky.
Ptáš se, do kterého týmu Tě zapojíme? Bude to zákaznická linka Vodafone.
Pro Vodafone provozujeme zákaznickou linku, infolinku, na kterou se zejména v dnešní době obrací čím dál více zákazníků. Nyní není zcela možné pro zákazníky docházet na prodejny, proto se obrací právě na nás na infolince.
Pojď k nám, zapoj se do týmu a měj na starosti odbavení zákazníků. Pomoz jim vyřešit všechny otázky a doptej se na další věci, co by je mohly napadnout následně, prostě udělej nejlepší servis. Jako telekomunikační společnost poskytujeme zákazníkům komplexní služby zahrnující volání, pevný i mobilní internet a nyní nově i TV.
Začneš u nás úvodním zaškolením, tam tě zapojíme do projektu a získáš potřebné certifikace, následně se budeš se svým vedoucím individuálně dál zlepšovat, a to nejen v technických znalostech, ale také v komunikaci. Tvým úkolem bude zvýšit hodnotu zákazníka a k tomu Ti zajistíme školení a různé jiné workshopy, ale také podporu zdatnějšího kolegy, od kterého se můžeš inspirovat a okoukat to.
Nedílnou součástí je systém, do kterého je potřeba následně výsledky hovorů zadávat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?