- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máš zkušenost s psaním business specifikací, komunikuješ s vývojem a domluvíš se anglicky? Přidejte se do dynamicky rostoucí pojišťovny se Švýcarským kapitálem, která aktuálně hledá do máloho týmu seniorního kolegu na pozici business konzultant.
Budeš v týmu pod manažerkou a k sobě budeš mít juniornějšího kolegu. Budeš zodpovídat za:
✅ Konzultace business požadavků na vývoj nástrojů jako broker portál, klientský portál či mobilní aplikace
✅ Návrh uživatelsky orientovaných řešení
✅ Přípravu business specifikace
✅ Podporu uživatelů po implementaci řešení
Koho hledáme:
✅ Máš zkušenosti s psaním i rozsáhlejších business specifikací
✅ Víš co je Visio a umíš zapsat procesní mapu
✅ Máš analytické myšlení – dokážeš domyslet do detailu jednotlivé procesy nebo řešení, pro které se připravuje specifikace
✅ Ovládáš angličtinu – zvládneš s přehledem dokumentaci, e-maily i případný telefonát
✅ Jsi komunikativní – budeš spolupracovat s dalšími kolegy a ověřovat si navrhovaná řešení
✅ Zázemí v nových brněnských kancelářích na Dornychu, ale možnost i full remote spolupráce
✅ 25 dnů dovolené
✅ 4 sick days
✅ Příspěvek na penzijní připojištění, životní pojištění
✅ Benefitní program Flexi Pass a stravenková karta
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.