- 65 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
🌍 Hledáme experta na uhlíkové emise!
Máte zkušenosti s výpočtem uhlíkové stopy, orientujete se v legislativě jako CBAM a víte, co obnáší práce s daty od dodavatelů? Pak bychom si s vámi rádi popovídali.
Do našeho týmu hledáme kolegu, který bude klíčovou osobou pro rozvoj a řízení iniciativ v oblasti sběru a zpracování dat o emisích CO₂. Hlavním cílem této pozice je zajistit bezproblémovou implementaci procesu sběru dat pro Mechanismus uhlíkového vyrovnání na hranicích (CBAM), včetně jejich ověřování a pravidelného reportování.
Co vás na této pozici čeká:
• Budete navrhovat a nastavovat strategii sběru emisních dat od našich dodavatelů
• Zavedete procesy v souladu s normami ISO 14025 a 14067
• Připravíte školení pro dodavatelské partnery
• Čeká vás tvorba čtvrtletních přehledů o datech CO2 a postupu programu
• VŠ vzdělání (Bc. nebo Mgr.) v oblasti environmentalistiky, udržitelnosti, řízení dodavatelského řetězce nebo příbuzném oboru
• Prokazatelnou zkušenost v oblasti problematiky uhlíkových emisí
• Praktické zkušenosti s výpočty a reportováním emisí, zejména Scope 3
• Znalost CBAM, SBTi, LCA, Cradle-to-Cradle (C2C)
• Orientace v datových nástrojích a výborné analytické schopnosti
• Zkušenost s komunikací s dodavateli a nastavováním procesů pro sběr emisních dat
• Nadstandardní finanční ohodnocení
• Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• Home office – možnost práce z domova
• 5 týdnů dovolené ročně
• Příspěvek na dovolenou a Vánoce
• Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
• Flexibilní pracovní dobu
• Roční výkonový bonus a bonus za senioritu
• Benefitní systém (Sodexo Cafeteria nebo MultiSport karta) v hodnotě 6 000 Kč
• Příspěvek na dopravu – 3 Kč/km

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.