- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste obchodník, který se nebojí komunikovat se zákazníky a nechybí mu technický bacground? Vyhovuje Vám být "4 dny na cestách" a 1 den v kanceláři? Rozumíte a domluvíte se perfektně německy nebo anglicky?
Pak je tato pozice určena právě Vám!!
Významná společnost v průmyslovém oboru hledá novou pracovní posilu na pozici:
OBCHODNĚ TECHNICKÝ ZÁSTUPCE S AJ/NJ (45-55.000 Kč FIX)
* rozvíjení dlouhodobých vztahů se stávajícími zákazníky
* prodej produktů
* akvizice nových zákazníků
* technické poradenství
* spolupráce při prezentaci společnosti
* cestování za zákazníky a příprava plánů cest
* SŠ/VŠ vzdělání technického oboru
* základní obchodní znalosti a zkušenosti
* středně pokročilá znalost anglického jazyka (schopnost zvládnout technické školení a komunikaci s mateřskou firmou v Německu)
* řidičský průkaz sk. B, ochotu cestovat v rámci ČR
* komunikativnost, obchodní dovednosti, samostatnost
* 13. mzdu
* zázemí stabilní společnosti
* služební automobil
* notebook
* mobil + neomezené volání
* týden dovolené navíc
* 2 dny sickdays
* odborné školení a jazykové kurzy
* teambuildingové akce
* nástup možný IHNED (případně dle domluvy)
* místo výkonu práce: lokalita jižní a jihozápadní Čechy (centrála v Brně)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?