- 45 000 – 64 998 Kč
- Plný úvazek
Máte za sebou už pár úspěšných obchodů a hledáte pracovní pozici, kde Vaše komunikativní schopnosti uplatníte? Zároveň jste ale technický typ, který rád sleduje nejnovější trendy a nezalekne se technických výkresů?
Pak jste náš člověk a moc rádi si od Vás poslechneme víc! Jsme dynamická společnost působící v oblasti průmyslové automatizace a hledáme kolegu, který bude hrát klíčovou roli v naší firmě.
* Obchodní činnost: budete proaktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti, udržovat vztahy se stávajícími klienty a a rozvíjet naše portfolio.
Dosažení (či překročení :)) prodejních cílů bude Vaší prioritou.
* Technická podpora: v rámci komunikace se zákazníky budete také poskytovat odbornou technickou podporu našim zákazníkům a partnerům - ale nebojte, vše ohledně našich produktů Vás zaučíme!
* Průzkum trhu: budete sledovat a analyzovat tržní trendy, konkurenci a nové technologie v oboru.
* Marketingové aktivity: podílet se budete také na propagaci našich produktů
* min. SŠ, ideálně technický obor
* praxe v oblasti obchodu - výhodou bude, pokud se jednalo o technický produkt, či službu
* schopnost profesionální komunikace s našimi klienty - potřebujeme někoho, kdo vysvětlí složité technické koncepty jednoduchým způsobem
* ŘP sk.B
* motivační finanční ohodnocení s atraktivním variabilním platem
* možnost karierního růstu
* služební vozidlo
* služební notebook a mobil
* flexibilní pracovní doba
* možnost homeoffice
* stravenky
* příspěvky na penzijní připojištění
* lokalita: Jihlava
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Vhodné také pro account manager, key account manager, specialista obchodu, technik, obchodník, obchoďák, práce se služebním autem, práce Jihlava, obchodní referent, sales manager, sales specialist, a další, ...
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.