- Plný úvazek

Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil společnosti:
Naším klientem je velmi solidní a dlouhodobě rostoucí společnost, s více jak 15-ti letým působením v oblasti Developmentu a Asset managementu průmyslových a komerčních projektů v rámci ČR a SK.
V tuto chvíli, v rámci rozvoje společnosti, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici senior / hlavní účetní.
Aktivně hledáte zaměstnání, nebo zvažujete jeho změnu?
Kromě zajímavého mzdového ohodnocení nabízíme především stabilní a zajímavou práci ve velmi dobrém pracovním kolektivu, s možností flexibilní pracovní doby a zajímavého profesního růstu v rámci společnosti.
Pracovní pozice, a její náplň práce tak bude nejen aktivně rozvíjet dosavadní odborný profil vybraného kandidáta, ale bude mu i „šita na míru“.
Uvítáme tedy kandidáty, kteří již v účetnictví mají aktivní praxi, a rádi jim umožníme postup na seniorní pracovní pozici, spojenou s dalším profesním rozvojem.
Předchozí praxe kandidátů na pozici hlavních účetních není nutná!
Zareagujte, rádi s Vámi všechny podrobnosti a možnosti probereme.
- koordinace a dohled nad průběžným vedením účetnictví, fakturací, plněním daňových povinností, a zpracováním účetních závěrek externí účetní firmou
- spolupráce na přípravě finančních reportů skupiny i jednotlivých společností ve skupině
- komunikace a koordinace prací s externími účetními a daňovými poradci, auditory, právníky
- dohled nad oběhem účetních dokladů, jejich prvotní kontrolou, systematizací a následnou archivací
- spolupráce se CFO při nastavování a implementaci interních kontrolních procesů, tvorbě budgetů a jejich následného vyhodnocování
- plnění ad hoc úkolů zadaných vedením společnosti
- SŠ / VŠ vzdělání v ekonomickém oboru (účetnictví, finance apod.), případně cca 5ti letou praxi v oboru
- dobré organizační a komunikativní schopnosti, příjemné vystupování, smysl pro odpovědnost
- dobrou znalost účetnictví, preciznost odváděné práce
- znalost účetních systémů Pohoda/Helios výhodou - ne podmínkou
- časovou flexibilitu, ochotu učit se nové věci
- znalost AJ na komunikativní (pracovní) úrovni výhodou
- dobrou znalost práce na PC (MS Office, Excel, WORD)
- nástup možný dle dohody s kandidátem, lze ihned
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou u solidní, stabilní a prosperující společnosti, s pracovištěm v Říčanech u Prahy
- zázemí příjemného týmu zkušených kolegů a kolegyň v moderní kanceláři společnosti
- zajímavé a motivující mzdové podmínky - FIX 50 - 75 000 Kč (dle zkušeností a dosavadní praxe)
- mobilní telefon, notebook, 5 týdnů dovolené, zážitkové teambuildingové aktivity, občerstvení a nealkoholické nápoje na pracovišti po celý den
- příspěvek na stravování nebo sport
- jsme otevřeni i případným možnostem flexibilní úpravy pracovní doby během dne a občasného home office
- možnost velmi zajímavého profesního a osobního rozvoje + různorodost vykonávané práce
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.