- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s vedením účetnictví ve výrobní firmě, nejlépe pro skupinu firem? Nebo jste nejlépe certifikovaný účetní a chcete se posunout výše? Umíte řešit problémy a zvládnete nastavit nové procesy?
Skupina společností patřící českému vlastníkovi, sídlící na prestižní adrese v centru Prahy, hledá nového kolegu/kolegyni
* Účtování podvojného účetnictví společností
* Zpracování daňových přiznání
* Spolupráce s daňovými poradci a auditory
* Příprava podkladů k auditům
* Příprava podkladů pro reporting
* Komunikace s úřady
* Účtování evidence majetku
* Vedení malého týmu (2 účetní + 1 externí spolupracovník)
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického charakteru
* Kvalifikace Certifikovaný účetní - výhodou
* Praxe na pozici účetní alespoň 5 let
* Komplexní znalost účetnictví včetně české legislativy
* Znalost daňové legislativy DPP, DPH a ostatní"malé" daně
* Zkušenost se setavením konsolidace skupiny výhodou
* Velmi dobrá znalost Excelu
* Středně pokročilá znalost anglického jazyka
* Samostatnost, pečlivost, chuť vést malý tým
* Atraktivní mzdové ohodnocení včetně min. dvou bonusů (každý ve výši cca jednoho platu)
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost občasné práce z domova
* Stravenkový paušál
* Nádherné kanceláře v centru Prahy

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.