- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste organizačně schopná osoba s aktivním přístupem k práci? Znáte problematiku kompletního účetnictví, chcete řídít malý tým lidí a nastavovat pracovní postupy? Pak nám zašlete Váš životopis!
Rychle rostoucí česká výrobní společnost na Třebíčsku příjme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici:
HLAVNÍ ÚČETNÍ - TŘEBÍČSKO (50.000 Kč)
* řízení týmu dalších čtyř kolegyň
* zajištění měsíčních závěrek, měsíční DPH, intrastat, roční závěrky tří auditovaných a dvou neauditovaných společností
* součinnost s daňovou kanceláří při sestavení daňových přiznán k dani z příjmu právnických osob
* součinnosti při sestavení konsolidované účetní závěrky za skupinu
* zkušenosti z obdobné pozice
* znalost zákona o DPH a dani z příjmu
* zkušenost s vedením lidí
* schopnost koordinovat tým cca 4 lidí – delegovat úkoly, reagovat na změny, zjednodušovat procesy atd.
* schopnost určovat a vyžadovat pravidla a metodicky nastavovat celou oblast účetnictví
* tah na branku, schopnost plnit termíny závěrek a dalších úkolů
* selský rozum , důslednost – umět si nastavit základní kontrolní mechanismy
* dobré komunikační schopnosti a schopnost prezentace
* zázemí rostoucí společnosti
* zajímavé finanční ohodnocení
* moderní pracovní prostředí
* pružnou pracovní dobu
* firemní notebook a telefon
* závodní stravování/stravenky
* jazykové kurzy
* možnost dalšího vzdělávání
* cafeterie
* místo výkonu práce: Třebíčsko

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.