- Plný úvazek

- Allianz pojišťovna a.s, - pobočka Louny Osvoboditelů 2908
- Jsme nevětší pojišťovnou na světě. Držíme pozici 24. nejhodnotnější značky světa a jedničky v pojišťovnictví
- Působíme ve více než 70 zemích po celém světě a určujeme trendy pojistného trhu, na kterém fungujeme déle než 125 let.
- Staňte se součástí přátelského týmu, který dělá velké věci. Nabízíme moderní produkty,kvalitní servis a zakládáme si na vztazích s klienty.
- Komunikace s klienty na denní bázi (tel., email, osobní schůzky )
- Servis a péče o stávající klienty naší dlouholeté pobočky
- Aktivní prodej a nabídka pro stávající i nové klienty, správa smluv
- Zajištění chodu pobočky / možný částečný home office
- Pracovat samostatně a zároveň jako nedílná součást týmu
- SŠ vzdělání s maturitou
- Ovládat práci na PC,MS Office. Práci v interním systému Vás už naučíme.
- ŘK sk. B a platné zkoužky IDD výhodou ( případně zajistíme )
- Čistý RT a insolvenční rejstřík
- Otevřeně a efektivně komunikovat
- Být přístupni novým věcem a získání dalších dovedností
- Velmi příjemné vystupování ( s úsměvem jde vše lépe 🙂 )
- Spolehlivost a dochvilnost
- Zkušenosti v oblasti obchodu, prodeje,pojišťovnictví nebo bankovnictví výhodou ( ne podmínkou )
- Provize vyplacené na měsíční bázi již v prvním týdnu ( do 4. dne )
- Finanční podpora nad rámec provizí po celý první rok v průměru 20.500kč/měs.
- Kvartální odměny 15.000 - 50.000 kč ( Dle plnění )
- Tvorba pojistného kmene a následných provizí ( fixní příjem )
- Obchodní soutěže o finanční odměny aj.
- Možnost kariérního růstu, vzdělávací a rozvojový program, Allianz Akademie
- Zaměstnanecké benefity včetně slev na naše produkty, ale i na produkty našich partnerů, zvýhodněný telefonní tarif, Multisport, zvýhodněná cena na operativní leasing.
- Po zapracování volnou pracovní dobu ( možnost také Home office )
- Výjezdní porady po celé ČR i do zahraničí a společenské akce
- Podpora celého prátelského týmu ( nikdy nebudete na práci sami ) 🙂
Tak pojďme do toho společně!!
Zasílejte své životopisy nebo nás kontaktujte telefonicky.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?