Obchodní manažer/ka se svěřeným portfoliem klientů

Nepomuk, Plzeň-jih
40.000 – 100.000 Kč
Plný úvazek
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Máte ambice prosadit se v oblasti klasického obchodu? Jste rád/ráda mezi lidmi? Baví vás obchodování?
Firma OBRETA je jedna z nejvýznamnějších firem v oblasti obalů v ČR s tradicí od roku 1992 s hlavním zaměřením na zásobování jednotlivých obchodů, řetězců, potravinářských výroben a provozů výrobních podniků a organizací obalovým materiálem v celé škále materiálů, barev a provedení a ráda vám poskytne prostor na to se v obchodu rozvinout.

My nyní hledáme do našeho profesionálního týmu novou posilu na pozici Obchodní manažer/ka se svěřeným portfoliem klientů.

Náplň práce:

  • Kompletní péče o svěřené portfolio zákazníků
  • Udržování a rozvoj dlouhodobých partnerských obchodních vztahů
  • Prohledávání českého trhu a akvizice nových zákazníků
  • Pravidelná osobní jednání s klienty a obchodními partnery
  • Tvorba cenových nabídek a řešení specifických požadavků zákazníků

Co od Vás očekáváme:

  • Spolehlivost, komunikační schopnosti, cílevědomost
  • Řidičský průkaz skupiny B s praxí
  • Znalost práce s PC, MS Office
  • Zkušenost s obchodem výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí v rodinné rostoucí společnosti patřící mezi největší v republice
  • Možnost osobního růstu, odpovědnou a důležitou pozici ve společnosti, seriózní přístup
  • Služební automobil k firemním i soukromým účelům
  • Nástup ihned/dohodou
  • Smlouva na HPP/spolupráce na živnost
  • Nákup sortimentu firmy za výhodné ceny
  • Pružná pracovní doba (po-pá)
  • Nadstandartní platové ohodnocení – nástupní plat 40 000Kč + flexibilní složka dle výsledků, bez platového stropu
  • Stravenky, diety samozřejmostí, oblíbené akce (vánoční večírek apod.) v průběhu roku

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

CRI ameba.eu, s.r.o.
Počernická 699/62
108 00 Praha

IČO: 24306291
Datová schránka: ew4dskr
Další informace:
GPS: 50.081423,14.499709,
S-JTSK: -737339.93 -1044441.27, RUIAN: 42256488

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC