☎️ Pracuj pro pracovní portál - skvělá příležitost! 🎯
- Vinohrady, Praha
- Coweo Technologies s.r.o.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Praha Františka Diviše 944, Uhříněves, Praha, 104 00 |
Firma | Český velkoobchod s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Obchod, nákup a prodej zboží, Management, Administrativní pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obchodní manažer / manažerka |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Hrubá mzda | 28.000 – 35.000 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Jsme dynamická česká společnost s hlubokými kořeny v oblasti e-commerce, působící na trhu již od roku 2011. S provozovanými e-shopy ve 16 zemích Evropské unie se pyšníme rozsáhlým dosahem a inovativním přístupem v ecommerce. Nyní hledáme posilu do našeho obchodního týmu, která by nám pomohla udržet náš růstový trend. Přidejte se k nám jako Asistent/ka Obchodního oddělení a objevte možnosti, které nabízí svět digitálního obchodu.
Koordinace a podpora obchodního oddělení: Budete klíčovým hráčem v našem týmu a pomůžete koordinovat a podporovat činnosti obchodního oddělení, abyste zajistili jeho efektivitu a úspěch.
Samostatná práce na svěřených úkolech: Budete mít možnost pracovat samostatně a řešit různorodé úkoly s vlastní iniciativou a dovednostmi.
Spolupráce na aktuálních úkolech: Budete aktivně spolupracovat na klíčových projektech a úkolech, které formují naši budoucnost.
Komunikace s dodavateli: Budete budovat a udržovat silné vztahy s našimi dodavateli, abyste zajistili plynulý chod našich obchodních operací.
Cenotvorba: Pomůžete nám udržet konkurenceschopnost na trhu díky důkladné analýze a cenotvorbě.
Příprava podkladů pro objednávky a fakturaci: Zajistíte, aby byly všechny naše transakce zpracovány přesně a včas.
Zalistování nových produktů: Budete aktivně podílet na rozšiřování naší nabídky a prezentaci našich produktů nejlepším možným způsobem.
Vyhledávání nových dodavatelů a produktů: Pomůžete nám zůstat v popředí trhu tím, že budete aktivně hledat a vyhledávat nové příležitosti na základě požadavků od nákupčího.
Zájem o e-commerce: Pokud máte zájem o digitální obchodování, jste na správném místě.
Technické dovednosti: Znalost práce na počítači a technické zdatnosti jsou výhodou.
Samostatnost a pečlivost: Máme rádi lidi, kteří jsou schopni pracovat samostatně a s odbornou péčí.
Dobré komunikační schopnosti: Schopnost efektivně komunikovat s kolegy je klíčem k úspěchu v našem týmu.
Cílevědomost: Pokud máte cíle a odhodlání je dosáhnout, budete u nás vítán/vítána.
Schopnost dokončit úkoly: Hledáme lidi, kteří mají odhodlání dovést věci do úspěšného konce.
• Stabilní zázemí prosperující české společnosti: Staňte se součástí našeho dlouhodobého úspěchu.
• Konkurenceschopné finanční ohodnocení: Vaše odhodlání a úsilí bude řádně oceněno.
• Zajímavou a inovativní práci v ecommerce: Učte se a růst s námi v rychle se vyvíjejícím průmyslu.
• Přátelský a podporující tým: Naše firemní kultura je otevřená, inkluzivní a zaměřená na spolupráci.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Často se stává, že potřebujete svůj pracovní poměr ukončit dříve a nemůžete ve stávajícím zaměstnání čekat na klasickou dvouměsíční výpovědní lhůtu. V dalším díle našeho miniseriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na tyto situace, tedy na ukončení pracovního poměru dohodou.
Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.
Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.
Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.
Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.
Práce ve státní svátek otevírá řadu otázek, na které vám odpovíme. Dozvíte se, zda je práce ve svátek přesčas, jak je to s příplatky a náhradním volnem, zda je možné nařízení práce ve svátek. Jak zákoník práce definuje státní svátek, respektive práci ve státní svátek.
Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.
V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉
Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.
S příchodem nového roku souvisí i legislativní změny. Rádi bychom vám usnadnili orientaci v chystaných novinkách. Proto v daném článku si představíme základní připravované změny roku 2023 spojené s pracovním trhem.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje