- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Do našeho malého IT týmu hledáme nového kolegu na pozici IT Technika, který bude mít na starosti správu uživatelských stanic a periferních zařízení. Kromě technické podpory kolegů, budete mít na starosti také návrh konfigurace nových zařízení. A pokud to zvládnete, využijete i své znalosti v oblasti skriptování nebo programování.
* Správa a údržba PC, notebooků a periferií
* Instalace a správa OS a SW na PC a noteboocích
* Vedení dokumentace o jednotlivých zařízeních
* Technická podpora uživatelům na pracovišti
* Návrh konfigurace komponent podle požadavků na výkon
* Komerční praxe na pozici IT technika nebo Admina
* Znalost OS Windows na úrovni administrátora
* Celkový přehled v problematice IT a sítí
* Výhodou je SŠ/VŠ technické směru
* Bonusem bude znalost skriptování nebo programování
* Pružná pracovní doba a k tomu týden dovolené navíc
* Záleží nám na rozvoji zaměstnanců, a proto podporujeme zvyšování jejich odborné kvalifikace
* Přímo v areálu máme kantýnu se širokým výběrem dotovaných jídel
* Kromě toho můžete počítat s příspěvkem na životní pojištění i penzijní připojištění
* Máme také kulturní a sociální program pro zaměstnance i jejich děti
* Možnost absolvovat zvýhodněné jazykové kurzy
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?