- 43 400 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
• plánování, řízení a koordinace denních dodávek materiálu od dodavatelů
• přizpůsobování plánu výroby změnám požadavků zákazníků a zajištění dodávek na čas a v požadovaném množství
• řešení problémů spojených s dodávkami materiálu a každodenní spolupráce s dodavateli
• monitorování skladových zásob materiálu a jeho denní spotřeby
• práce s ERP systémy jako QAD, MFG PRO, JTDS
• zajišťování objednávek transportů
• účast na řízení změn při úpravách dílů a nastavování parametrů v systému (bezpečnostní zásoby, balení, apod.)
• řešení logistických reklamací a claim management směrem k dodavatelům
• zpracovávání analýz při změnách zákaznických plánů
• minimálně SŠ vzdělání
• alespoň roční praxe v logistice ve výrobní společnosti, s plánováním dodávek a jednáním s dodavateli
• angličtina na dobré komunikativní úrovni (každodenní komunikace se zahraničními kolegy a dodavateli)
• znalost práce na PC a v MS Office (SAP/QAD výhodou)
• zkušenosti se zákaznickými portály (např. STL, Ford) výhodou
• chuť učit se, rozvíjet a kariérně růst
• flexibilitu k pracovní době, zejména v situacích, kdy je potřeba operativně řešit důležité úkoly
• Zajímavé mzdové ohodnocení
• Týden dovolené navíc – abyste si mohli více odpočinout
• Cafeteria benefit – příspěvek 400 Kč/měsíc na sport a zdraví, příspěvek až 10.000,- CZK ročně na dovolenou
• Příspěvek na dopravu,
• Závodní stravování zdarma
• Fyzioterapie a firemní výlety
• Příspěvek 500 Kč/měsíc na penzijní pojištění a podpora životního pojištění
• Jazykové kurzy a další vzdělávání
• Firemní akce
• Možnost kariérního růstu – dáváme prostor ambiciózním a schopným lidem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.