- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
• plánování, řízení a koordinace denních dodávek materiálu od dodavatelů
• přizpůsobování plánu výroby změnám požadavků zákazníků a zajištění dodávek na čas a v požadovaném množství
• řešení problémů spojených s dodávkami materiálu a každodenní spolupráce s dodavateli
• monitorování skladových zásob materiálu a jeho denní spotřeby
• práce s ERP systémy jako QAD, MFG PRO, JTDS
• zajišťování objednávek transportů
• účast na řízení změn při úpravách dílů a nastavování parametrů v systému (bezpečnostní zásoby, balení, apod.)
• řešení logistických reklamací a claim management směrem k dodavatelům
• zpracovávání analýz při změnách zákaznických plánů
• minimálně SŠ vzdělání
• alespoň roční praxe v logistice ve výrobní společnosti, s plánováním dodávek a jednáním s dodavateli
• angličtina na dobré komunikativní úrovni (každodenní komunikace se zahraničními kolegy a dodavateli)
• znalost práce na PC a v MS Office (SAP/QAD výhodou)
• zkušenosti se zákaznickými portály (např. STL, Ford) výhodou
• chuť učit se, rozvíjet a kariérně růst
• flexibilitu k pracovní době, zejména v situacích, kdy je potřeba operativně řešit důležité úkoly
• Zajímavé mzdové ohodnocení
• Týden dovolené navíc – abyste si mohli více odpočinout
• Cafeteria benefit – příspěvek 400 Kč/měsíc na sport a zdraví, příspěvek až 10.000,- CZK ročně na dovolenou
• Příspěvek na dopravu,
• Závodní stravování zdarma
• Fyzioterapie a firemní výlety
• Příspěvek 500 Kč/měsíc na penzijní pojištění a podpora životního pojištění
• Jazykové kurzy a další vzdělávání
• Firemní akce
• Možnost kariérního růstu – dáváme prostor ambiciózním a schopným lidem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?