- 65 000 – 95 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
• Kompletní zpracování mzdové agendy v programu Nugget SW (100 zaměstnanců - IT a administrativní pozice)
• Komunikaci s úřady (odesílání přihlášek/odhlášek na OSSZ a ZP aj.).
• Roční zúčtování daně z příjmu fyzických osob.
• Zpracování evidenčních listů důchodového pojištění.
• Vyhotovení všech zákonných či požadovaných potvrzení pro zaměstnance.
• Účast a spolupráci na kontrolách příslušných úřadů.
• Vyřizování soudních exekucí, sledování legislativních změn a další přidružené činnosti.
• Péči o zahraniční kolegy (poradenství v oblasti daňových domicilů a další).
• Správu informací o zaměstnancích v interních systémech.
• Přípravu pracovně-právních dokumentů.
• Zpracování mzdových analýz, reportů a přehledů.
• Spolupráci při onboardingu nových zaměstnanců.
• Na pozici mzdové účetní pracujete alespoň 2 roky.
• Orientujete se v zákoníku práce a dokážete si v něm vše dohledat.
• Dorozumíte se anglicky (min úroveň B1)
• Případná znalost programu Nugget SW je velkým plusem.
• Velkou výhodou by byla zároveň znalost agendy zaměstnávání cizinců.
• Příjemnou firemní kulturu a práci v malém týmu.
• Moderní kancelář v centru Prahy.
• 5 týdnů dovolené.
• Sportování s kartou Multisport.
• Samozřejmostí jsou naše tradiční stravenky, nebo vstupenky do zoo a botanické zahrady.
• Notebook a telefon s firemním tarifem i pro soukromé užití.
• Lekce angličtiny a odborná školení.
• Pravidelné firemní akce pro rozvoj i zábavu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?