- Plný úvazek
Rádi pracujete samostatně, máte zkušenosti s vedením mezd a orientujete se v personalistice? Hledáme kolegyni nebo kolegu, který/á převezme kompletní mzdovou agendu několika menších firem a zajistí také související personální a administrativní činnosti.
Co vás čeká:
Mzdová a daňová agenda = kompletní zpracování mezd od A do Z; zpracování nemocenské agendy (DPN), OČR, exekucí; roční zúčtování daně, vystavování potvrzení o příjmech; zaúčtování mezd a práce s mzdovým softwarem.
Personalistika a administrativa = vedení a správa personální dokumentace včetně DPP/DPČ, příprava pracovních smluv a souvisejících dokumentů, kontrola a zpracování docházek (včetně zaměstnanců agentury práce), evidence majetku firem a zajištění povinností s tím souvisejících, práce s datovými schránkami, e-mailem a zpracování podkladů pro účetní.
Komunikace a koordinace = aktivní komunikace s úřady (ČSSZ, ZP, FÚ); spolupráce s účetními a koordinátorem pracovní agentury, komunikace se zákazníky, zasílání faktur.
Systémová práce a rozvoj = práce ve mzdovém softwaru, sledování legislativních změn v mzdové a pracovně-právní oblasti, spoluúčast na zlepšování a nastavování procesů.
Co od vás očekáváme
• Min. SŠ vzdělání s maturitou.
• Praxi na pozici mzdové účetní alespoň 3 roky.
• Perfektní znalost mzdových a pracovně-právních předpisů.
• Dobrou orientaci v personalistice.
• Znalost MS Office a mzdového systému.
• Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost.
Co nabízíme
• Odpovídající finanční ohodnocení – od 45 000 Kč hrubého/měsíc.
• Stravenkový paušál.
• Práci v příjemném a stabilním kolektivu.
• Možnost vzdělávání a profesního růstu.
• Plný úvazek s dlouhodobou perspektivou.
• Nástup možný od 1. 2. 2026 (nebo dle domluvy).
Zaujala vás tato pozice?
Pošlete nám svůj životopis – rádi se s vámi spojíme a zodpovíme případné dotazy.
Těšíme se na vás!



