- 42 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jste zkušený people manažer a v oblasti obchodu ve zdravotnictví se již nějakou dobu pohybujete?
Tak to jste asi můj člověk!
Vaším hlavním úkolem bude vést menší tým account managerů rozložený po celé ČR, kterým budete vzorem a školitelem během jejich začátku a zkušenějším parťákem, který dovede motivovat i konstruktivně poradit po zaučení.
U klíčových zakázek budete svým lidem pomáhat otevřít dveře nebo dotáhnout obchodní případ do konce, Vaším hlavní úkolem ale bude naučit je, aby to příště zvládli sami.
Obchodní manažer u nás také provádí analýzu trhu, nastavuje cenovou politiku, podílí se na tvorbě plánů prodeje, a pak samozřejmě pracuje na jeho splnění.
Náš stávající tým svěříme zkušenému obchodníkovi a manažerovi, který se již nějakou dobu pohybuje v oblasti zdravotnictví či farmacie. Předchozí zkušenosti se samotným obchodem jsou nezbytné, stejně jako s vedením týmu.
Hledáme člověka, který je připravený na velmi flexibilní roli, a to včetně cestování po celé republice. S nadřízeným a svým týmem se budete potkávat po předchozí domluvě různě po ČR, kvartální porady v Brně mohou trvat i 2-3 dny. Ve velké míře budete pánem svého časoprostoru, takže je důležité umět si dobře stanovovat priority a také vložit důvěru do svěřeného týmu.
Jsme mezinárodní společnosti, a tak je u nás nezbytná plynulá angličtina. A jelikož budete u této pozice jezdit po celé republice, nepůjde to přirozeně bez řidičského průkazu.
Velice perspektivní, zodpovědnou a samostatnou práci.
Flexibilní pracovní dobu, jejíž náplň si z velké části naplánujete podle sebe a samozřejmě podle potřeb společnosti.
Týden dovolené navíc, ať si máte během roku čas dostatečně odpočinout.
Služební automobil s možností využití k soukromým účelům.
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou, protože očekáváme dlouhodobou spolupráci.
Finanční benefity – štědré kvartální odměny, kafetérie, příspěvek na stravování, dopravu, MultiSport kartu a penzijní připojištění.
Vzdělávací kurzy a školení v oboru i podle vlastního zájmu.
Příjemné pracovní prostředí a nejrůznější firemní události.
Zaujala Vás tato příležitost?
Pak mi neváhejte poslat životopis a já se Vám co nejdříve ozvu s dalšími informacemi!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.