- 45 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme česká strojírenská firma IDEAL-Trade Service, spol. s r.o. Již 31 let se zabýváme dodávkami lakovacích linek. Své technologie stále zdokonalujeme a inovujeme. Každý nový projekt je nám výzvou. Díky tomu obsazujeme přední pozice na trhu lakovacích linek.
Přijďte mezi nás i Vy a staňte se důležitou součástí našeho obchodního týmu! Stanete se pravou rukou našich obchodních manažerů a budete se podílet na zajímavých projektech. Vašim úkolem bude zejména zpracovat nabídky včetně jednoduché výkresové dokumentace, připravovat podklady k projektům a zajišťovat chod obchodního oddělení.
Čeká Vás zajímavá, odpovědná a různorodá práce. Značnou část práce bude zahrnovat zpracování technické dokumentace v AutoCAD. Bude se jednat o jednoduché výkresy - nic složitého, pokud máte alespoň trošku technické myšlení ;-) Cílem Vaší práce bude připravit podklady na obchodní jednání i se podílet na tvorbě nabídek pro zákazníky. Vše bude probíhat v úzké spolupráci s obchodními manažery, kteří Vám vždy dají zadání. Stanete se jejich maximální podporou!
A toho, že jste se s lakovacími linkami prozatím nesetkal/a, se vůbec nebojte. Jsme připraveni Vás s našimi technologiemi seznámit a důkladně Vás zaškolit. Důležité je chtít a pak jde vše ;-)
Po zapracování je práci možné vykonávat částečně i z home office. Možný je i zkrácený úvazek. Pozice je vhodná i pro maminky po mateřské dovolené či čerstvého absolventa.
Hledáme kolegu/kolegyni s pozitivním přístupem, který/á obohatí náš skvělý tým 😊
Věřte, že pokud přijdete mezi nás, určitě nebudete litovat! Rádi se setkáváme i mimopracovní dobu, jsme zkrátka sehraný tým.
O tom, že to nejsou jen plané řeči se můžete přesvědčit například na našem FB profilu - https://www.facebook.com/idealtradeservice/
Přijďte se k nám o všem přesvědčit na vlastní kůži! Těšíme se na Vás :-)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.