- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s controllingem v oblasti obchodu (sales), ideálně v rychloobrátkovém prostředí (FMCG)? Umíte vést tým, orientujete se v číslech a chcete se podílet na strategickém řízení financí v rámci regionu střední Evropy? Pak hledáme právě Vás!
Mezinárodní výrobní společnosti hledá posilu na pozici:
HEAD OF SALES CONTROLLING - CEE
* Odpovědnost za oblast sales controllingu pro region CZ, SK, HU, PL
* Vedení menšího týmu controllerů
* Příprava a analýza měsíčních a ročních reportů
* Tvorba rozpočtů, forecastů a jejich vyhodnocování
* Analýza odchylek, návrhy nápravných opatření
* Spolupráce s obchodními týmy a top managementem
* Komunikace s mezinárodními partnery (v AJ)
* Zavádění a optimalizace reportingových nástrojů
* VŠ vzdělání ekonomického směru
* Zkušenost na obdobné pozici v mezinárodní firmě, ideálně FMCG
* Praxi v oblasti sales controllingu
* Zkušenost s vedením týmu
* Výbornou znalost Excelu, práce s velkými daty
* Znalost účetních principů (ČÚS)
* Angličtinu na pokročilé úrovni (denní využití)
* Analytické myšlení, samostatnost, orientaci na výsledek
* Stabilní zázemí mezinárodní výrobní společnosti
* Odpovědnou a strategickou roli s přesahem do regionu
* Motivační finanční ohodnocení
* Flexibilní pracovní dobu, možnost home office
* 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní/životní pojištění
* Firemní notebook, mobilní telefon
* Zvýhodněné stravování, sleva na firemní produkty
* Místo výkonu práce: Hodonínsko

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.