- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Staňte se součástí týmu obchodních zástupců divize Food Service/B2B a poznejte mezinárodní potravinářskou společnost Hügli Food. Máme téměř stoletou tradici a jsme jednou z vedoucích společností v Evropě, pokud jde o vývoj, výrobu a uvádění na trh výrobků, jako jsou suché polévkové směsi, omáčky, bujóny, hotová jídla, dezerty, dietní výrobky a funkční potraviny. Od roku 2018 jsme součástí silného koncernu Bell Food Group. Přidejte se k jejím 12 000 zaměstnancům.
* Prodej a propagace výrobků zákazníkům z oblasti gastro ve svěřeném regionu: Liberec/Jablonec nad Nisou/Česká Lípa
* Aktivní vyhledávání nových zákazníků
* Zadávání objednávek do firemního systému pomocí tabletu
* Pravidelné porady – zprávy o prodejních aktivitách a výsledcích, prodejní plány a nápady na zlepšení
* SŠ vzdělání
* Aktivní řidič/ka – služební automobil k dispozici i pro soukromé účely
* Výborné komunikační dovednosti
* Nadšení pro obchod
* Jednání orientované na zákazníka
* Příjemné vystupování
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Pracovní doba 7:00 – 15:30 h
* Práce na HPP
Benefity:
* Bonusy/prémie
* Stravenkový paušál
* K dispozici služební automobil i k soukromým účelům
* Mobil/ tablet
Prostředí:
* Přátelský kolektiv (cca 8 kolegů v regionu, 34 kolegů v divizi)
Další finanční výhody:
* Příspěvek na produkty na stáří
* Pracovní jubilea
* Výhodný zaměstnanecký prodej
* Možnost nákupu firemních akcií
Další možnosti rozvoje:
* Profesní a osobní rozvoj
* Otevřená firemní kultura
Firemní akce:
* Teambuildingové akce
* Vánoční večírek
* Neformální setkání
Nástup MOŽNÝ DLE DOHODY
Lokalita: přidělený region - Liberec/Jablonec nad Nisou/Česká Lípa
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?