- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
Chcete se stát pánem vlastního času a vybudovat si svou osobní značku?
Jsme rodící se banka, která otevírá na trhu nové cesty.
Otevíráme jedinečnou příležitost pro dravé jedince, kteří se chtějí finančně osvobodit.
Co u nás budete dělat?
Ze začátku budete, stínovat naše profesionály v oboru. Provozujeme pobočku Partners Financial Services, a.s v Brně, máme za sebou 20+ let v bankovnictví a finančním poradenství, víme jak na to.
● Pomůžete nám s akvizicí a rozvojem vztahů s klíčovými klienty na Moravě.
● Pracovat a jednat s klienty (novými či stávajícími) na profesionální úrovni.
● Nalézat optimální řešení pro realizaci potřeb a cílů našich klientů.
● Tvořit individuální finanční plány a aktualizovat je dle potřeb jednotlivých klientů.
● Vzdělávat se ve finanční oblasti, obchodu a managementu.
● Komunikovat s obchodními partnery a spolupracovat s koncipienty.
● Pracovat s interními systémy.
Co od Vás očekáváme?
● Aktivní/ho a upovídaného kolegyni/kolegu se smyslem pro humor.
● Obchodníka/obchodnici tělem i duší hodí se i zkušenosti z B2B nebo B2C segmentu (prodej produktu nebo služby do korporátů/koncovému zákazníkovi, rozvíjení vztahů napříč odděleními u klienta).
● Očekáváme uživatelskou znalost MS Office a řidičský průkaz sk. B.
● Proaktivní a proklientský přístup, chuť dotahovat věci do konce.
● Samostatnou jednotku, která může fungovat bez našeho „úkolování“.
Co Vám můžeme nabídnout?
● Know-how, pomůžeme vám ať už od samého začátku, či už zdokonalit Váš rozjetý podnikatelský plán
● Velmi nadstandardní finanční ohodnocení (fix + podíl na zisku z úspěšně realizovaných zakázek).
● Zajímavé kvartální odměny – výše závisí jen na vás – neexistuje strop.
● Neformální atmosféra a young spirit kolektiv.
● Kreativní a zajímavou práci.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?