
21 Consult Group s.r.o.
Senior finanční účetní v moderní mezinárodní společnosti
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost 21 Consult Group s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.
O nás
Vyznáte se dokonale v číslech, máte vše zorganizováno a neunikne Vám ani sebemenší detail? Lákalo by Vás přidat se do mezinárodní společnosti, která má velké plány rozvoje? Tak to máme pro Vás zajímavou nabídku.
Aktuálně pro našeho klienta hledáme Senior finanční účetní, která by se připojila k jejich týmu a zajišťovala řád ve finanční agendě. Mezi Vaše kompetence by patřilo účtování přijatých faktur, bankovních výpisů, mezd, interních dokladů… Jelikož jde zatím o menší tým, tak potřebujeme zkušenou účetní s obecným přehledem o všem, co Vás může v účetnictví potkat.
Nabízíme Vám možnost přidat se do zázemí stabilní expandující společnosti, ve které je plno fajn kolegů a týmový duch. Za svoji práci budete samozřejmě adekvátně ohodnoceni na základě Vašich zkušeností.
Pokud se ve všem v účetnictví s přehledem vyznáte a nic Vás nepřekvapí, tak už čekáme na Vaše CV!
Těšíme se, až Vás poznáme.
Jak si Vás představujeme?
- Min. středoškolské vzdělání ekonomického směru
- Praxe na obdobné pozici min. 3 roky
- V účetnictví máte přehled o všem, co Vás může potkat
- Znáte veškeré účetní a daňové předpisy
- Jste samostatní, pečliví a máte smysl pro detail
- Dokážete ve všem udržet přehled a skvělou organizaci
- Práce s Excelem a Outlookem Vám nedělá žádný problém
- Znalost účetního systému Dynamics 365 Business Central výhodou
- Základní znalost anglického jazyka
Vaše klíčové povinnosti:
- Účtování přijatých faktur (tuzemské, zahraniční)
- Agenda investičního majetku (karty majetku, aktivace, účtování odpisů)
- Příprava platebních návrhů ze systému
- Účtování bankovních výpisů
- Účtování mezd dle podkladů od mzdové účetní
- Kontrola platebních metod (hotovost / platební karty)
- Účtování pokladny a drobných výdajů
- Účtování různých interních dokladů
- Příprava podkladů pro reporting v rámci měsíčních závěrek
Co Vám za to nabízíme?
- Atraktivní finanční odměna na základě Vašich zkušeností
- Bonusový systém
- Flexibilní pracovní doba
- Možnost využívat částečný home office
- Zázemí moderní mezinárodní společnosti
- Spousta skvělých kolegů a firemních akcí
- Příležitost pro osobní i profesní rozvoj
- Nástup dle domluvy
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti