- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Pracovní doba: denní směna, super-flex, 37,5 hod/týdně. Náplň práce: samostatné zpracování účetních dat, kontrola a zaúčtování přijatých faktur, účtování interních operací v hlavní knize, evidence HIM a účtování majetkových operací (odpisy, zařazení a vyřazení majetku), spolupráce při inventarizaci majetku, evidence investičních projektů, zpracování přiznání k DPH, silniční dani, podklady pro německé DPH (spolupráce s DE daňovým poradcem), příprava podkladů pro audit, spolupráce na přípravě účetních závěrek, spolupráce a zástup ostatních členů týmu. Požadujeme: úplné střední odborné vzdělání a vyšší (ekonomické zaměření), časová flexibilita, spolehlivost, samostatnost, přesnost a aktivní přístup, dobrá znalost práce na PC (Outlook, Access, Excel), uživatelská znalost ERP výhodou, znalost podvojného účetnictví, znalost českých účetních standardů a souvisejících zákonů (zejména zákonu o DPH), znalost Intrastatu a dodacích podmínek, základní znalost AJ. Nabízíme: perspektiva dlouhodobého zaměstnání ve stabilní společnosti, podpora osobního rozvoje, zvyšování či prohlubování kvalifikace, spravedlivé/motivující mzdové ohodnocení, flexibilní zaměstnanecké benefity, pět týdnů dovolené, dotované závodní stravování, příspěvek na dojíždění. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.