- 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Pracovní doba: denní směna, super-flex, 37,5 hod/týdně. Náplň práce: samostatné zpracování účetních dat, kontrola a zaúčtování přijatých faktur, účtování interních operací v hlavní knize, evidence HIM a účtování majetkových operací (odpisy, zařazení a vyřazení majetku), spolupráce při inventarizaci majetku, evidence investičních projektů, zpracování přiznání k DPH, silniční dani, podklady pro německé DPH (spolupráce s DE daňovým poradcem), příprava podkladů pro audit, spolupráce na přípravě účetních závěrek, spolupráce a zástup ostatních členů týmu. Požadujeme: úplné střední odborné vzdělání a vyšší (ekonomické zaměření), časová flexibilita, spolehlivost, samostatnost, přesnost a aktivní přístup, dobrá znalost práce na PC (Outlook, Access, Excel), uživatelská znalost ERP výhodou, znalost podvojného účetnictví, znalost českých účetních standardů a souvisejících zákonů (zejména zákonu o DPH), znalost Intrastatu a dodacích podmínek, základní znalost AJ. Nabízíme: perspektiva dlouhodobého zaměstnání ve stabilní společnosti, podpora osobního rozvoje, zvyšování či prohlubování kvalifikace, spravedlivé/motivující mzdové ohodnocení, flexibilní zaměstnanecké benefity, pět týdnů dovolené, dotované závodní stravování, příspěvek na dojíždění. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.