- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Pracovní doba: denní směna, super-flex, 37,5 hod/týdně. Náplň práce: samostatné zpracování účetních dat, kontrola a zaúčtování přijatých faktur, účtování interních operací v hlavní knize, evidence HIM a účtování majetkových operací (odpisy, zařazení a vyřazení majetku), spolupráce při inventarizaci majetku, evidence investičních projektů, zpracování přiznání k DPH, silniční dani, podklady pro německé DPH (spolupráce s DE daňovým poradcem), příprava podkladů pro audit, spolupráce na přípravě účetních závěrek, spolupráce a zástup ostatních členů týmu. Požadujeme: úplné střední odborné vzdělání a vyšší (ekonomické zaměření), časová flexibilita, spolehlivost, samostatnost, přesnost a aktivní přístup, dobrá znalost práce na PC (Outlook, Access, Excel), uživatelská znalost ERP výhodou, znalost podvojného účetnictví, znalost českých účetních standardů a souvisejících zákonů (zejména zákonu o DPH), znalost Intrastatu a dodacích podmínek, základní znalost AJ. Nabízíme: perspektiva dlouhodobého zaměstnání ve stabilní společnosti, podpora osobního rozvoje, zvyšování či prohlubování kvalifikace, spravedlivé/motivující mzdové ohodnocení, flexibilní zaměstnanecké benefity, pět týdnů dovolené, dotované závodní stravování, příspěvek na dojíždění. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?