- Plný úvazek

Albert Česká republika, s.r.o.
Zástupce operačního manažera skladu
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Albert je známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Nabízíme práci a příležitosti pro rozvoj širokému spektru profesí a cílových skupin – od absolventů škol všech úrovní přes maminky po mateřské a rodičovské dovolené po aktivní důchodce; od provozních profesí v našich prodejnách přes jejich management až po vysoce specializované pozice v mnoha odděleních naší centrály nebo v logistice.
V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Vaším úkolem na této pozici bude vedení Team Leaderů a efektivní řízení skladových procesů.
Co vám nabízíme
- vedoucí pozici s pestrou náplní práce
- příležitosti k seberealizaci a profesnímu rozvoji
- dotované stravování v místě pracoviště
- příspěvek na dopravu až 650 Kč měsíčně
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (např. 20 dnů dovolené a 5 dnů rekondičního volna, zvýhodněný tarif volání O2, Multisport kartu, slevu na rodinný nákup)
Co u nás budete dělat
- nést odpovědnost za efektivní plánování činností zaměstnanců a techniky
- metodicky vést Team Leadery ve svém týmu
- řídit a kontrolovat skladové procesy
- podílet se na náborovém procesu zaměstnanců, komunikovat s agenturami, organizovat proces zaškolení nových zaměstnanců
- kontrolovat dodržování Zákoníku práce, zásad BOZP a PO
Co od vás očekáváme
- znalost práce s PC na uživatelské úrovni
- schopnost samostatného rozhodování, logické uvažování a orientaci na výsledek
- zkušenosti a prokazatelnou praxi ve vedení lidí
- výborné komunikační dovednosti
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert domů zdarma
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.



