- 30 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince
Pro mediální skupinu hledáme administrativně orientovaného marketingového asistenta/ku. Vaše hlavní úkoly budou spočívat v administrativní práci, včetně sepisování smluv a správy podkladů. Současně budete mít na starosti přípravu eventů a koordinaci jejich průběhu. Tato pozice vyžaduje přítomnost v kanceláři od 8:30 do 16:00 (Praha 5 - Smíchov). Pozice je vhodná jak pro zkušené kandidáty s předchozími zkušenostmi v médiích, tak i pro začátečníky, kteří se chtějí uplatnit v této oblasti a budovat si svou kariéru.
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše CV.
Na spolupráci se těší
Luboš Verner
Recruitment Manager Sales & Marketing
Slovanský dům, Na Příkopě 22, 110 00 Praha 1, Česká republika
Tel.: zobrazit tel. číslo , https://www.linkedin.com/in/lubosverner/
Pro další informace o pracovní příležitosti mě můžete kontaktovat prostřednictvím sítě LinkedIn: https://cz.linkedin.com/in/lubosverner
Sledujte nás na www.reedglobal.cz, www.facebook.com/RSRCzechRepublic.
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Reed Personnel Services , IČO: 28373022, Na Příkopě 22, Praha 1, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.