- 35 000 – 44 998 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Žďár nad Sázavou
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Finanční ohodnocení: dle zkušeností kandidáta
Pro našeho klienta, ryze českou strojírenskou společnost s dlouholetou tradicí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Sales manager.
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
vyhledávání a akvizice nových zákazníků, rozvíjení stávajících kontaktů a zakázek
příprava nabídek a realizace zakázky
vyjednávání podmínek a smluv pro jednotlivé zakázky podle norem automotive průmyslu
sledování vývoje trhu v dané produktové automotive oblasti
spolupráce s kolegy ve výrobě i marketingu
pravidelný reporting obchodních výsledků
JAKÝ JE KANDIDÁT, KTERÉHO BYCHOM RÁDI POTKALI?
má středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, obor strojírenství výhodou
má přirozené obchodní dovednosti, umí vyjednat vzájemně výhodné podmínky a budovat tím dobré a trvalé obchodní vztahy
má obchodní praxi v automotive alespoň 2 roky a vyzná se v jejich specifických normách
je schopný vést obchodní jednání v anglickém jazyce
němčina jako druhý jazyk bude vítána, případně možnost uplatnění i francouzštiny nebo španělštiny
je ochotný cestovat
systematicky a samostatně si povede svou obchodní agendu
velmi dobře umí využívat PC a MS Office
má ŘP skupiny B
CO VÁS ČEKÁ, KDYŽ USPĚJETE?
příležitost podílet se na obchodních úspěších uznávané strojírenské výrobní firmy a možnost využít i rozvíjet své obchodní dovednosti
motivující mzda, mobilní telefon a notebook
zahraniční pracovní cesty
účast na bonusovém programu firmy
práce na plný úvazek, pět týdnů dovolené
místo výkonu práce ve Žďáru nad Sázavou
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ivana Pitrušková Gregovská – HR konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky zobrazit tel. číslo nebo emailem na e-mail přes pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis v českém jazyce.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.