- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pracujte v týmu Sales pro ManpowerGroup!
Jsme jedničkou na trhu mezi personálními agenturami, takže Vás čekají velmi zajímaví klienti a výjimečné příležitosti! Nelehké výzvy, práce v terénu, časté návštěvy u klientů, práce pod tlakem - probouzí to ve Vás šelmu? Pak právě Vás hledáme!
Náš tým nesedí celé dny v kancelářích. Pracujeme v dynamickém prostředí, ve skvělém kolektivu. Pro naše klienty jsme silnými zástupci na trhu práce. Posílíte i Vy naše řady?
Pošlete nám životopis a motivační dopis v angličtině. Za svou práci sklidíte nejen úspěch - čeká Vás super mzda s bonusovou složkou, auto a telefon i pro soukromé účely, flexibilní pracovní doba, kanceláře ve stylu Living Office v centru Prahy, home office, pravidelná školení a další zaměstnanecké benefity.
Co dělá Sales Manager v personální společnosti?
– akvizice nových klientů na základě předem definovaných obchodních cílů
– prodává celé portfolio služeb společnosti ManpowerGroup, s důrazem na služby v oblasti Permanent Placement
– spolupracuje na projektech našich nejvýznamnějších klientů
– definuje budoucí obchodní strategie v regionu a rozvíjí další obchodní příležitosti
– účastní se a zastupuje společnost v mezinárodních i lokálních výběrových řízeních
– tvoří prezentace a cenové nabídky, vede obchodní jednání
– pravidelně reportuje, plánuje rozpočet aj.
Jaký by měl být nový člen našeho týmu?
– s předchozí zkušeností min. 3 roky na obchodní pozici (Key Account Manager/Sales Manager)
– výborná znalost angličtiny (B2-C1) pro každodenní komunikaci s klienty a projektovými týmy
– schopnost aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti a posuzovat včas jejich realizovatelnost a profitabilitu pro firmu
– výborné komunikační dovednosti a schopnost významně přispívat k obchodním výsledkům společnosti
– předchozí zkušenost z prostředí personální agentury výhodou
– samozřejmostí je řidičský průkaz sk. B
Shrňme si, co získáte:
– motivující mzdové ohodnocení, včetně bonusové složky
– silné zázemí jedničky na trhu personálních služeb
– možnost využití služebního automobilu pro soukromé účely
– možnost využití home office
– flexibilní pracovní dobu
– pravidelný systém školení, včetně jazykových kurzů
– další benefity (stravenky, týden dovolené navíc, Cafeteria, mobilní telefon, notebook ...)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?