- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: lokalita Uherské Hradiště
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Finanční ohodnocení: dle zkušeností kandidáta
Významná stabilní zahraniční společnost působící v oblasti kompletace obytných kontejnerů, skladových kontejnerů a modulárních staveb, hledá nového kolegu/kolegyni na pozici NÁKUPČÍ SENIOR s podmínkou minimálně 2 roky praxe na nákupčí pozici a znalostí AJ.
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
zodpovědnost za nákup převážně stavebního materiálů pro výrobu např. podlahové krytiny, okna, plechy, spojovací materiály atd.
řízení a optimalizace skladových zásob
obchodně-technická jednání s dodavateli
řízení dodavatelů ve vybrané oblasti
hledání nových dodavatelů, inovace
práce s objednávkovým informačním systémem
spolupráce na projektech s ostatními kolegy
spolupráce na plnění ročního nákupního budgetu
JAKÉ ZNALOSTI A ZKUŠENOSTI BY MĚL PROKÁZAT VHODNÝ KANDIDÁT?
SŠ/VŠ vzdělání technického nebo stavebního směru
AJ na pokročilém stupni pro denní komunikaci s dodavateli v Evropě
znalost NJ výhodou
základní znalost procesů ve výrobní či montážní firmě
schopnost čtení základní stavební technické dokumentace
uživatelské dovednosti s MS Office
výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat v týmu
organizační a koncepční myšlení
PROČ BY VÁS NABÍDKA MOHLA ZAUJMOUT?
místo výkonu práce je lokalita blízká Uherskému Hradišti
nástup možný ihned nebo dohodou
motivující mzdové ohodnocení
roční bonus dle dosažných výsledků
13. mzda
25 dnů dovolené
příspěvek na stravování
pružnou pracovní dobu
práci na zajímavých projektech
možnost osobního i profesního růstu
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ing. Zbyněk Strmiska – HR senior konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky +420 604 209 975 nebo emailem na e-mail přes
pro bližší nezávazné informace.Případně nám zašlete Váš aktuální životopis v ČJ a AJ.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.