- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme kolegu s vizí, který by byl odpovědný za produktovou oblast firmy a uměl dobře spolupracovat na různých oborových úrovních firmy. Jeho úkolem bude péče o proces mezi vznikem nového konkurenceschopného výrobku až k efektivnímu prodeji cílovým zákazníkům. Pracovní pozice je otevřená i absolventům s technickým zaměřením, kteří by se rádi orientovali v oblasti produktového marketingu.
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
navrhování nových produktů a inovace těch již osvědčených – ve prospěch uvedení na domácích i globálních trzích
řízení a odpovědnost v oblasti produktového managementu ve firmě
těsná spolupráce s obchodním oddělením firmy
monitorig současného trhu a v nabídek konkurence
při inovacích a vývoji budete vycházet z technologického zázemí společnosti, Vaším úkolem bude využít její potenciál na maximum
aktivní podíl na marketingových akcích
jednání s partnery a poradenskými subjekty
JAKÝ JE KANDIDÁT, KTERÉHO BYCHOM RÁDI POTKALI?
má středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání v oblasti strojírenství – můžete mít vzdělání v marketingu, ale potom je potřeba, abyste měl zkušenosti se strojírenstvím, dokázal číst výkresovou dokumentaci apod.
má zkušenosti v produktovém managementu ve strojírenské a s inovacemi výrobků
umí provést analýzu trhu pro danou produktovou oblast
je kreativní a dokáže přijít s originálnímu nápady
je schopný produktovou vizi komunikovat a posouvat dále v pracovním dialogu s kolegy i obchodními partnery
jeho výhodou jsou zkušenosti v projektových týmech v PLM
dokáže se bez potíží domluvit anglicky a vést v tomto jazyce i obchodní jednání
dokáže být podporou i přínosem v projektových týmech
má ŘP skupiny B a je aktivní řidič
CO VÁS ČEKÁ, KDYŽ USPĚJETE?
samostatná a odpovědná práce při rozvoji produktů uznávané zavedené obchodní značky
možnost rozvíjet svoje dovednosti a uplatňovat svůj kreativní přínos v dynamické strojírenské firmě s tradicí
další profesního vzdělávání a důkladné zaškolení
k dispozici služební auto – i pro soukromé účely
práce na plný úvazek, pět týdnů dovolené
místo výkonu práce ve Žďáru nad Sázavou
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ivana Pitrušková Gregovská – HR konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky zobrazit tel. číslo nebo emailem na e-mail přes pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis v českém jazyce.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.