KOORDINÁTOR SYSTÉMOVÉ KVALITY, výrobní společnost

České Budějovice

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Hledáme kandidáty na pozici Koordinátor systémové kvality. Naším klientem je významný výrobce v oblasti automotive.

Organizování a zabezpečení úplnosti TS 16949 systémů.
Údržba a zabezpečení kontroly dokumentů podle požadavků.
Spolupráce na všech úrovních závodu Planá nad Lužnicí při zabezpečení TS 16949 registrace.
Koordinace interních auditů TS 16949.
Výkon všech úkonů a zodpovědností podle definice ve směrnicích a procedurách.
Zavádění a údržba reportingových systémů vázaných na kvalitu a údržbu nástrojů řízení dat.
Plánování, výkon a dodržování interních a externích auditů.
Podpora 8D týmů, řízení střetnutí týkajících se hledání kořenových příčin.
Zodpovědnost za menší projekty jako Inženýr kvality.
Vykonávání dalších prací ve smyslu pokynů vedoucího oddělení kontroly kvality.

POŽADAVKY:
Vzdělání technického nebo ekonomického směru
Min. 2 roky praxe ve výrobním prostředí v automobilovém průmyslu
Kvalifikace jako interní auditor TS 16949
Znalost systémů kvality VDA 6.3, QS 9000
Výborné komunikační dovednosti
Plynulá angličtina

BENEFITY:

  • 25 dní dovolené
  • stravenky v hodnotě 70 Kč
  • závodní stravování
  • pružná pracovní doba
  • možnost využívání zvýhodněného telefonního tarifu
  • jazykové vzdělávání

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit auto automobil