Support Specialista pro oddělení logistiky

Klecany
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Albert Česká republika, s.r.o.

Albert je známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Nabízíme práci a příležitosti pro rozvoj širokému spektru profesí a cílových skupin – od absolventů škol všech úrovní přes maminky po mateřské a rodičovské dovolené po aktivní důchodce; od provozních profesí v našich prodejnách přes jejich management až po vysoce specializované pozice v mnoha odděleních naší centrály nebo v logistice.

V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!   

Hledáme nové kolegy, kteří se chtějí podílet na rozvoji technologií a datových řešení v logistice. Aktuálně otevíráme tři pozice v oblasti systémové podpory, technických řešení a datové analytiky a nabízíme příležitost uplatnit se podle vašich zkušeností a dovedností.

Co vám nabízíme

  • možnost výběru místa výkonu práce: distribuční centrum Klecany, Olomouc nebo Březhrad 
  • nejvyšší stravenkový paušál na trhu 2 580 Kč/měsíc
  • home-office dle možností pracovní pozice 
  • po domluvě se svým nadřízeným možnost dočasně pracovat na dálku ze zahraničí 
  • firemní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích 
  • možnost zaškolení, vzdělávání a profesní růstu 
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů zaměřených nejen na podporu zdraví (5x ročně sleva na nákup, Multisport karta, 25 dní volna + další dny navíc, Cafeterie, zvýhodněný tarif volání O2), dny zdraví atd. 

Co u nás budete dělat

Support Specialista (systémová podpora)

  • analyzovat stávající systémová řešení, vyhodnocovat jejich efektivitu a navrhovat alternativní postupy nebo opatření
  • připravovat návrhy logistických konceptů v rámci projektového týmu
  • podporovat nasazování nových řešení
  • vyvíjet nové funkcionality, provádět jejich testování a sledovat dopad do logistiky
  • spolupracovat s interními i externími týmy (včetně vývojářů)


Support Specialista (technické zaměření)

  • podporovat a spravovat technologie používané v logistice
  • spolupracovat na zavádění nových technologií a sledovat jejich dopad do praxe
  • analyzovat technické problémy a navrhovat optimalizace pro efektivnější procesy
  • řešit technické incidenty a uživatelské požadavky


Power BI Specialista

  • vytvářet interaktivní reporty a dashboardy
  • analyzovat data z různých systémů a převádět je do vizualizací
  • optimalizovat datové modely a zajišťovat jejich spolehlivost a bezpečnost
  • spolupracovat s týmy na identifikaci klíčových ukazatelů výkonnosti a potřeb reportingu

Co od vás očekáváme

  • SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • zkušenosti s podporou uživatelů v IT nebo logistice
  • schopnost vývoje nebo konfigurace systémů
  • znalost BI nástrojů, SQL, Excelu a Pythonu
  • zájem o logistiku a technologický rozvoj
  • analytické myšlení a komunikační dovednosti
  • flexibilitu a schopnost hledat nová řešení 
  • komunikativní znalost anglického jazyka (výhodou)

Jaký jsme zaměstnavatel

  • podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci 
  • klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup  
  • dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity  
  • jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně 
  • zaměstnáváme více než 20 000 kolegů 
  • jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize 
  • obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků 
  • působíme na trhu přes 30 let (od roku 1991) 
  • máme více než 340 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Sídlo firmy

Albert Česká republika, s.r.o.
Radlická 520/117
158 00 Praha

IČO: 44012373
Datová schránka: rtnccuz
Další informace:
GPS: 50.04765,14.352868,
S-JTSK: -748132.09 -1046687.01, RUIAN: 22753851

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC