Power BI Specialista pro oddělení logistiky

Hradec Králové
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Albert Česká republika, s.r.o.

Albert je známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Nabízíme práci a příležitosti pro rozvoj širokému spektru profesí a cílových skupin – od absolventů škol všech úrovní přes maminky po mateřské a rodičovské dovolené po aktivní důchodce; od provozních profesí v našich prodejnách přes jejich management až po vysoce specializované pozice v mnoha odděleních naší centrály nebo v logistice.

V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!   

Hledáme nové kolegy, kteří se chtějí podílet na rozvoji technologií a datových řešení v logistice. Nabízíme příležitost uplatnit se podle vašich zkušeností a dovedností.

Co vám nabízíme

  • možnost výběru místa výkonu práce: distribuční centrum Klecany, Olomouc nebo Březhrad 
  • nejvyšší stravenkový paušál na trhu 2 580 Kč/měsíc
  • home-office dle možností pracovní pozice 
  • po domluvě se svým nadřízeným možnost dočasně pracovat na dálku ze zahraničí 
  • firemní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích 
  • možnost zaškolení, vzdělávání a profesní růstu 
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů zaměřených nejen na podporu zdraví (5x ročně sleva na nákup, Multisport karta, 25 dní volna + další dny navíc, Cafeterie, zvýhodněný tarif volání O2), dny zdraví atd. 

Co u nás budete dělat

  • tvořit a spravovat reporty a dashboardy v Power BI
  • napojovat a integrace datových zdrojů z interních systémů (např. Gold Stock)
  • optimalizovat a automatizovat reportingové procesy
  • spolupracovat s odděleními logistiky, distribuce a managementu
  • podávat návrhy a implementovat řešení, která podpoří efektivní řízení distribučních center

Co od vás očekáváme

  • SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • zkušenosti s podporou uživatelů v IT nebo logistice
  • schopnost vývoje nebo konfigurace systémů
  • pokročilou znalost Power BI (DAX, Power Query)
  • zkušenost s napojováním různých datových zdrojů
  • orientaci v oblasti databází a datových modelů
  • schopnost analyzovat a vizualizovat velké objemy dat
  • zájem o logistiku a technologický rozvoj
  • analytické myšlení a komunikační dovednosti
  • flexibilitu a schopnost hledat nová řešení 
  • komunikativní znalost anglického jazyka (výhodou)

Jaký jsme zaměstnavatel

  • podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci 
  • klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup  
  • dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity  
  • jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně 
  • zaměstnáváme více než 20 000 kolegů 
  • jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize 
  • obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků 
  • působíme na trhu přes 30 let (od roku 1991) 
  • máme více než 340 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Sídlo firmy

Albert Česká republika, s.r.o.
Radlická 520/117
158 00 Praha

IČO: 44012373
Datová schránka: rtnccuz
Další informace:
GPS: 50.04765,14.352868,
S-JTSK: -748132.09 -1046687.01, RUIAN: 22753851

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.