OBCHODNÍ ZÁSTUPCE - HŘIŠTĚ MATY (75 - 150.000 Kč)

Ústí nad Labem
75.000 – 100.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Společnost Hřiště MATY, s.r.o., která se zabývá prodejem a montáží dětských hřišť, workoutů a jiných sportovišť hledá nového kolegu nebo kolegyni na pozici jediného OBCHODNÍHO ZÁSTUPCE pro svěřený region Ústecka.

Máte prodávání v krvi? Umíte prodat prakticky cokoliv a komukoliv? Tak pojďte prodávat naše hřiště!

Pošlete nám Váš životopis s fotografií a motivační dopis v českém jazyce!

Náplň práce:

* Vyhledávání a rozvoj obchodních příležitostí u měst, obcí, škol, školek a dalších veřejných institucí ve svěřeném regionu.
* Aktivní účast ve veřejných zakázkách a tendrech – monitoring vypsaných soutěží, příprava a kompletace nabídek, komunikace s úřady a zadavateli.
* Osobní jednání se starosty, zástupci škol a projektanty – prezentace řešení na míru, konzultace technických parametrů a rozpočtů.
* Spolupráce s projekčním týmem při tvorbě návrhů hřišť a sportovišť, podíl na kalkulacích a cenových nabídkách.
* Budování a rozvíjení dlouhodobých vztahů s klíčovými partnery v regionu, účast na veletrzích, konferencích a setkáních samospráv.
* Reporting a práce v CRM

Co od Vás očekáváme:

* Příjemné vystupování, prodejní dovednosti a obchodní myšlení.
* Předešlá praxe na obchodní pozici PODMÍNKOU!
* Předchozí zkušenosti s prodejem produktů veřejným subjektům VÝHODOU.
* Dobrou znalost PC - MS Word, MS excel, CRM Raynet (zaučíme).
* Podíl na tvorbě kampaní, akcí a projektů. Osobní účast na veletrzích, konferencích, setkání starostů.
* Nadšení pro práci v našem týmu, soutěživost a snahu o co nejlepší výsledky.

Co Vám můžeme nabídnout:

* Práci na živnostenský list nebo HPP s velmi motivačním ohodnocením BEZ PŘÍJMOVÉHO STROPU!
* Velkou samostatnost a flexibilitu ve svěřeném regionu.
* Finanční podporu do začátku.
* Týmové večírky, teambuildingy, akce apod.
* Firemní automobil i k soukromým účelům, smartphone a notebook.
* Práci formou full remote s možností občasné práce v kanceláři v Brně.

* Region: Ústecký kraj

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!