Hlavní účetní - Vedoucí týmu v účetní a daňové kanceláři

Staré Město, Praha
60.000 – 90.000 Kč
Plný úvazek
Firma
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

SLUTO s.r.o.

Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. S více než 20 lety zkušeností v oboru se zaměřujeme na poskytování prvotřídních služeb, které kombinují dlouholeté know-how s nejnovějšími technologiemi. Kromě účetnictví a zpracování mezd se specializujeme také na administrativní podporu a technickou podporu podnikání. Od roku 2011 nabízíme našim klientům také daňové poradenství, které pokrývá všechny oblasti daní a pomáhá optimalizovat daňovou zátěž.

O nás

Co je SLUTO s.r.o.?

Účetní a daňová kancelář SLUTO s.r.o. poskytuje služby (nejen) vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. Od roku 2011 je společnost SLUTO evidována u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme se stali účetní firmou roku. Naším posláním je vedení účetnictví s rozšířením portfolia služeb, kdy jsme již dávno překročili rámec podpory našich klientů daleko za jen „běžné“ zpracování účetnictví. Našim klientům chceme uvolnit ruce od spousty povinností, aby se mohli naplno věnovat tomu, v čem jsou dobří oni. Jdeme cestou digitalizace.

V současné době vedeme účetnictví, poskytujeme daňové poradenství a zpracováváme mzdy pro více než 1000 klientů a stále se rozrůstáme. Proto nabízíme příležitost seberealizace ve vedení týmu účetních, poskytování odborné i metodické podpory v účetní a daňové problematice někomu, pro koho je výzvou a smyslem práce v účetní a daňové kanceláři.

Koho hledáme?

Někoho, kdo povede jeden z našich týmů finančních účetních po odborné, ale i organizační stránce. Musí mít zkušenosti ve zpracování účetnictví alespoň 5 let, znát i daňovou legislativu a být zodpovědná/ý a komunikativní, mít schopnost vést tým. Pokud Vás baví hledat řešení, dotahovat věci do konce a potřebujete, aby Vaše práce měla smysl a zajímáte se o účetní a daňovou legislativu, máme pro Vás pracovní příležitost.

Co Vás čeká:

Zajímavá a různorodá činnost nejen v oblasti vedení účetnictví a daňových konzultací.

  • Vedení a organizace práce svého účetního týmu
  • Odborná i metodická podpora týmu účetních
  • Komunikace s klienty, kterým zpracovávají účetnictví členové svěřeného týmu, v záležitostech odborného poradenství
  • Závěrečná kontrola konečného zpracování všech klienty dodaných dokladů, podkladů apod. v rámci svěřeného účetního týmu (DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, atd.)
  • Zpracování přiznání DPPO a DPFO za uplynulé období u klientů ve svém týmu
  • Reporting klientům dle jejich požadavků
  • Reporting vedení společnosti v rámci svěřeného účetního týmu (týkající se jak odborné problematiky, tak i personální oblasti) na týdenních poradách vedoucích
  • Činnosti dle interních firemních postupů nutné pro organizaci práce týmu

Co od Vás očekáváme:

  • Komplexní orientaci v daňové a účetní problematice, orientace ve všech souvisejících právních předpisech, znalost aktuální legislativy
  • Prokazatelnou úspěšnou praxi v účtování podnikatelských subjektů - min. 5 let, z toho 2 roky na vedoucí pozici
  • Praktické zkušenosti s výkaznictvím, sestavováním účetní uzávěrky, přiznáním k dani z příjmu (FO, PO)
  • Výbornou znalost obsluhy účetního programu Pohoda
  • Praktická zkušenost s dalšími účetními programy pro Vás bude výhodou
  • Zkušenost s vedením týmu 4 - 5 lidí a schopnost organizovat pracovní činnost sobě i členům týmu
  • Umění komunikovat s klienty i s členy týmu
  • Schopnost dotahovat věci do konce
  • Perfektní znalost českého jazyka (součástí práce je i komunikace s klienty a s úřady)
  • V případě, že umíte komunikovat v AJ, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
  • Rychlou orientaci v ekonomických systémech
  • Pečlivý a odpovědný přístup ke svěřené práci, spolehlivost a loajalitu.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Podporu ze strany vedení firmy i kolegů jak v odborné, tak i v metodické oblasti
  • Po odborném zaškolení a seznámení se s firemní kulturou a pracovními postupy získáte tým 4 – 5 účetních
  • Podporu Vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – legislativa, jazyky, soft skills,…
  • Pružnou pracovní dobu
  • Po zapracování jistotu fixní mzdy a k tomu motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy)
  • Mnoho zajímavých benefitů včetně výborné kávy, ovoce a občerstvení na pracovišti, home office, sick days, stravenkový paušál, MultiSport kartu nebo benefitní kartu nebo příspěvek na pojištění, dovolená navíc, příspěvek na vzdělávání a další
  • Finanční podporu v procesu certifikace účetních, případně u zkoušek daňového poradce
  • Dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
  • Teambuildingové akce
  • 2× do roka pojedete na celofiremní Sympozium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
  • Práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme (přestože v inzerátu vykáme :-))

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Orientální ústav AV ČR, v. v. i. | Orientální ústav AV ČR, v. v.… | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
SWORP a.s. | SWORP a.s. | Praha Praha
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
FINVESTOR s.r.o., odštěpný závod | FINVESTOR s.r.o., odštěpný… | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • 30 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. srpna
Pojišťovna VZP, a.s. | Pojišťovna VZP, a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 20. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. srpna
GS kancelář s.r.o. | GS kancelář s.r.o. | Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. března
Pharm Go 100 s.r.o. | Pharm Go 100 s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. ledna
Prospectum s.r.o. | Prospectum s.r.o. | Náchod Náchod
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. července
Inventec (Czech), s.r.o. | Inventec (Czech), s.r.o. | Brno Brno
  • 26 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
Česká EuV Commercial s.r.o. | Česká EuV Commercial s.r.o. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 35 000 – 85 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
LETOVICKÉ STROJÍRNY, s.r.o. | LETOVICKÉ STROJÍRNY, s.r.o. | Letovice Letovice
  • 31 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
MHA, s.r.o. | MHA, s.r.o. | Humpolec Humpolec
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
ESOX, spol. s r.o. | ESOX, spol. s r.o. | Brno Brno
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
SULCO Automotive Group, s.r.o. | SULCO Automotive Group, s.r.o. | Praha Praha
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. října
Ing. Bronislav Vala | Ing. Bronislav Vala | Valeč, Třebíč Valeč, Třebíč
  • 25 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. října
HR Direct s.r.o. | HR Direct s.r.o. | Kolín Kolín
  • 50 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
DUKRA D.B. s.r.o. | DUKRA D.B. s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
FORNAX, spol. s r.o. | FORNAX, spol. s r.o. | Strážnice Strážnice
  • 29 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. září
SEIKO Flowcontrol, spol. s r.o. | SEIKO Flowcontrol, spol. s r… | Blatnice pod Svatým Antonínkem Blatnice pod Svatým Antonínkem
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
mBlue Czech, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Partners Financial Services, a.s., SAFE LOGIC s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Twisto payments a.s., JOBSTART s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., Česká pošta, s.p., Orientální ústav AV ČR, v. v. i., Ubbe s. r. o., Zakládání staveb,a.s., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Institut klinické a experimentální medicíny, SWORP a.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Jitka Poláková, INDEX NOSLUŠ s.r.o., Kořínková Klára, JUDr.,Ph.D., advokátka, ManpowerGroup s.r.o., Národní technické muzeum, PPL CZ s.r.o., Trefoil Hyposervice, s.r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Grafton Recruitment s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., FINVESTOR s.r.o., odštěpný závod, Mattoni 1873 a.s., Centrum sociální a ošetřovatelské pomoci Praha 5, příspěvková organizace, Vaše domy, s.r.o., EKOSPOL a.s., Experting spol. s r.o., Městská část Praha-Libuš, Randstad HR Solutions s.r.o., Louda Auto a.s., Metrostav a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, HVLD Management s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Pojišťovna VZP, a.s., JISTU recruitment s.r.o., Bageterie Boulevard

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Účetní, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Solutions Architect, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Personalista / Personalistka, Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Právní specialista / specialistka, Právní úředník / úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Karlín, Praha, Jinonice, Praha, Veleslavín, Praha, Dejvice, Praha, Libeň, Praha, Modřany, Praha, Celá ČR, Vinohrady, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Chodov, Praha, Krč, Praha, Staré Město, Praha, Vršovice, Praha, Štěrboholy, Praha, Smíchov, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Holešovice, Praha, Hlubočepy, Praha, Horní Počernice, Praha, Kamýk, Praha, Vysočany, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

aktuální zkušenost
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT