- Plný úvazek
O nás
Baví Vás administrativa? V organizaci práce a chodu kanceláře se cítíte jako doma? Chcete být oporou pro náš obchodní tým? Jste sympatická, zodpovědná osoba s pozitivním přístupem? Tak to hledáme právě Vás!
Náplň práce:
- Organizace chodu kanceláře a komplexní podpora řediteli divize
- Plánování, příprava a zápisy z porad
- Příprava podkladů na schůzky s obchodními partnery
- Příprava statistik, prezentací a reportů
- Spolupráce s marketingovým oddělením
- Podpora obchodnímu týmu
- Komunikace s regionálními manažery a týmem obchodních zástupců
- Příprava podkladů pro fakturaci dle vnitřních předpisů
- Komunikace napříč jednotlivými odděleními společnosti
- Organizace meetingů, zajišťování ubytování a spolupráce na pořádání firemních eventů
Co od Vás očekáváme:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
- Znalost AJ výhodou
- Flexibilní, spolehlivá, samostatná a loajální
- Velmi dobré prezentační a organizační schopnosti
- Zodpovědná s proaktivním přístupem
- Zkušenosti na obdobné pozici velkou výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Motivující ohodnocení
- Balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, příspěvek do penzijního připojištění, firemní akce, stravenkový paušál, mobilní telefon, notebook, atd… )
- Jistota zaměstnání v silné a úspěšné mezinárodní společnosti s letitou tradicí
- Možnost vzdělávání – firemní lekce AJ, kurzy pro osobní rozvoj
- Moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv spolupracovníků
- Místo pracoviště: Praha 5 – Košíře
- Smlouva na dobu neurčitou
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Parkoviště



