- 30 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro klienta, který se řadí mezi přední české distributory léčiv, hledáme specialistu logistických projektů.
- zpracování zadávací dokumentace pro výběrová řízení,
- komunikace s dodavateli,
- vyhodnocení nabídek,
- dohled nad realizací vybraných řešení,
- administrace projektové dokumentace (termínové plány, akční plány, zápisy),
- podílení se na návrhu nových skladů,
- analýza logistických procesů, vyhodnocování dat,
- návrhy ke zlepšení procesů, jejich standardizace,
- komunikace napříč společností, úzká spolupráce s vedením společnosti,
- sdílení best practices mezi pobočkami,
- vedení menších projektů v logistice.
- min. SŠ vzdělání (vzdělání v logistice výhodou),
- zkušenosti v supply chain / logistice / operations / nákupu, ideálně z oboru FMCG/farmacie/e-commerce velkou výhodou,
- silné analytické schopnosti, logické myšlení, strukturovaný přístup,
- dobré komunikační a prezentační schopnosti,
- pokročilá znalost MS Excel,
- komunikativní AJ na pokročilé úrovni (komunikace se zahraničními kolegy a obchodními partnery),
- proaktivní přístup k práci a ochota se učit novým věcem,
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, týmový přístup,
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič),
- časová flexibilita a ochota cestovat.
- zázemí úspěšné společnosti s klíčovým postavením na trhu farmacie,
- prostor pro vlastní nápady a seberealizaci,
- flexibilní pracovní dobu,
- zajímavé mzdové ohodnocení,
- 5 týdnů dovolené,
- stravenky,
- zaměstnanecké slevy,
- příspěvek na Multisport kartu apod.
Zaujala Vás pozice a chcete se k tí dozvědět více informací?
Pošlete životopis a my se ozveme.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.