- 29 120 – 35 720 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte již zkušenost z výrobní firmy z logistického oddělení a organizační schopnosti jsou Vaší doménou? Dokážete s chladnou hlavou reagovat na nahodilé změny a vykomunikovat všechny potřeby v anglickém jazyce? Pak se mi představte zasláním životopisu a staňte se posilou právě na našem oddělení!
* Budete hlavním kooperátorem ve sledování toku materiálu firmou
* Nastavíte si vlastní systém a řád v práci s tisíci položkami
* Vedete aktivní komunikaci s externími dodavateli a poskytovateli služeb, včetně zákazníků
* Staráte se o svěřený okruh zákazníků a dodavatelů
* Reagujete na změny a vše řádně evidujete v interním systému
* Úzce spolupracujete s oddělením výroby a plánování na pokrytí jejich potřeb
* SŠ/VOŠ/VŠ - bez zaměření
* Praxe na podobné pozici výrobní společnosti
* Znalost programů MS Office a interních systémů, nejlépe SAP
* AJ - na komunikativní úrovni slovem i písmem
* ŘP - sk.B - aktivní řidič
* Analytické, organizační, komunikační a argumentační schopnosti
* Schopnost řešení problémů s chladnou hlavou
* Proaktivita, pečlivost a iniciativa
* Schopnosti samostatné práce i týmové spolupráce
* Nástupní plat od 34.500 Kč/ dle zkušeností
* Pravidelné navyšování mzdy
* Flexibilní pracovní doba
* Po zaučení možnost částečného Homeoffice
* Kvartální odměny
* Bonusy a příspěvky
* Propracované kurzy a školení
* Možnost profesního i platového růstu
* Firemní akce a teambuildingy
* Slevy na firemní produkty
* Místo výkonu: Bruntálsko
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?