- Plný úvazek
Do naší společnosti ENERGON ENERGO, s.r.o. v Plzni hledáme Asistentku vedení společnosti. Zaměřujeme se na výstavbu, rekonstrukce a údržbu zařízení VN, VVN a ZVN včetně sekundární techniky (ŘS, elektrické ochrany) v průmyslu a energetice.
CO BUDETE DĚLAT:
- Administrativní podporu vedení společnosti a zaměstnanců – reporty, péče o návštěvy, poštovní styk s úřady
- Správu a evidenci smluv
- Správu dokumentace ve firemním informačním systému
- Připravovat podklady na jednání a porady
- Spolupracovat s obchodním oddělením, příprava podkladů na výběrová řízení
- Komunikovat napříč celou společností ENERGON HOLDING a.s.
CO JE K TOMU POTŘEBA:
- Praktický a pozitivní přístup k agendě
- Spolehlivost, úsměv na tváři
- Samostatnost při organizaci práce a časová flexibilita
- Znalost MS Office – zejména práce s Excelem
- Znalost AJ nebo NJ na úrovni B1 je dostačující
CO VÁM NABÍZÍME:
- Pestrou práci pro více lidí ve vedení společnosti
- Možnost nastavit si agendu – pozice je nově vytvořená
- Spolupráci s nadšenci a odborníky ve svém oboru
- Nadstandardní firemní kulturu, kde se jedná férově a otevřeně
- Termín nástupu ihned nebo dohodou
- Nástupní mzda 25.000,– Kč hrubého dle předešlé praxe a zkušeností
Klíčová slova: Ekonom, Asistent, Administrativní pracovník, Pracovník back office, Administrativa