- Plný úvazek
Náplň práce:
- Administrativně technické činnosti pro firmu a vedení společnosti
- Vedení, příprava a evidence dokumentů včetně korespondence
- Příprava podkladů pro veřejná výběrová řízení
- Zajišťování a evidence provozních potřeb firmy
- Spolupráce s ostatními odděleními firmy
- Plánování firemních akcí, školení atd.
- Koordinace externích poskytovatelů služeb pro firmu
Požadavky:
- min. SŠ vzdělání
- Velice dobrá znalost PC dovednosti MS Word, MS Excel, Outlook, Internet
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- Anglický jazyk – středně pokročilý slovem i písmem
- Zodpovědnost, komunikativnost
- Samostatnost a aktivní přístup k řešení zadaných úkolů
- Časová flexibilita
- Řidičské oprávnění skupiny B
Nabízíme:
- Zázemí stabilní společnosti – 25 let na trhu
- Profesní a osobní rozvoj
- benefity: příspěvek na stravování, penzijní připojištění a pojištění odpovědnosti, 2 dny sick days – dny volna pro případ nemoci, slevy na firemní výrobky, příspěvky na volnočasové aktivity, profesní vzdělávání a kurzy, jazykové vzdělávání
- Motivující platové ohodnocení
V případě vašeho zájmu o naši pozici nám zašlete váš životopis na email: e-mail přes .
Zaměstnanecké výhody4): příspěvky na stravování, dopravu, penzijní připojištění a pojištění odpovědnosti, 2 dny sick days – dny volna pro případ nemoci, slevy na firemní výrobky, příspěvky na volnočasové aktivity, profesní vzdělávání a kurzy,



