- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Chceš získat kariéru v mezinárodní společnosti a hledáš práci v kanceláři? Rád/a bys využíval/a AJ na denní bázi? A baví tě přímý kontakt s lidmi? Pokud je tvá odpověď ano, staň se součástí jedné z největší finanční společnosti, která poskytuje řešení korporátním klientům z celého světa.
- Zastaneš roli recepční a zároveň budeš řešit chod kanceláře
- Organizace meetingů, plánování schůzek a příprava zasedacích místností bude tvůj denní chléb
- Podpora kolegů v AJ bude souviset např. s přípravou dokumentů, tvorba tabulek, zpracování smluv, zajištění taxi, hotelů atd.
- Budeš v kontaktu s dodavateli a zajistíš i tvorbu objednávek
- Okrajově se setkáš i s úkoly směrem do facility managementu
- Dále tě čekají různé organizační úkoly související s chodem kanceláře a fungováním celé společnosti
- Který se nebojí komunikovat v AJ na denní bázi
- Uvítáme zkušenost z recepce/administrativní pozice
- Možnost nástupu nejpozději na konci září 2018 (pozdější termín po domluvě)
- Organizačně schopného s pozitivním přístupem
- Zaškolení od zkušenější kolegyně
- Dlouhodobá spolupráce, po roce smlouva na dobu neurčitou
- Bohatý balíček benefitů (stravenky, 25 dní dovolené, sick days, příspěvek na penzijko/životko, jazykové kurzy, masáže, ovoce na pracovišti)
- Skvěle dostupná lokalita na Václavském náměstí, Praha 1

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.