- 55 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Hledáme kandidáta, který se chopí role pracovníka příjmu materiálu s chutí a odhodláním. Pokud toužíte po práci, která vám umožní být součástí každodenního pohybu a růstu našeho podniku, pak je tato pozice právě pro vás.
• Příjem materiálu do systému SAP
• Kontrola dodacích listů v systému SAP
• Evidence a archivování přijatých dodacích listů
• Komunikace s řidiči kamionů a řízení vykládkových oken
• Komunikace s Teamleadrem skladu a plánování vykládkových oken
• Vytváření reklamací na dodavatele (neshodně dodané zboží)
• Komunikace a řízení celních procesů se společností Gerlach
• Evidence obalového konta (BINMAN) - Příjem + Výdej
• Vystavování průvodních dokladů pro zásilky prázdných obalů, materiálu vráceného dodavateli apod.
• Komunikace s materiálovými plánovači
• Minimálně SŠ vzdělání
• Praxe v oddělení logistiky
• Znalost AJ na komunikativní úrovni
• Znalost práce na PC – MS Office (SAP- výhodou)
• Komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost
• Odolnost vůči stresu, schopnost určování priorit
• Schopnost přizpůsobit se rychlým změnám
• Ochotu pracovat ve 3 směnném provozu
• Motivační platové ohodnocení
• 25 dnů dovolené
• Příspěvek na dopravu do zaměstnání
• Penzijní připojištění
• Příspěvek na dovolenou
• Závodní stravování
• Firemní společenské akce
• Přátelský kolektiv a další výhody
• Nástup přímo pod firmu do kmene
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?