- Zkrácený úvazek

Jsme česká společnost DELMART s.r.o., zaměřená na provozování supermarketů a bister s důrazem na kvalitní potraviny. Naší vizí je vytvořit důvěryhodný koncept kvalitních potravin v Česku. Dbáme na složení, zpracování a původ surovin, naše výrobky neobsahují zvýrazňovače chuti, syntetická barviva ani nekvalitní tuky, pouze nezbytné přídatné látky.
V DELMARTU pracujeme v malých týmech, kde se na sebe kolegové mohou spolehnout. Směny plánujeme na celý měsíc dopředu a vždy se vedoucí snaží se zaměstnanci domluvit. Pracovní prostředí je příjemné, stejně tak i zázemí zaměstnanců. Úklid zajišťuje úklidová firma. Cílem je obsloužit zákazníka, aby se rád vracel. V DELMARTU najdeš pěknou práci.
- zajištění provozu celé prodejny
- zodpovědnost za práci se zbožím – inventury, příjem zboží, reklamace
doplňování, kontrola kvality, kontrola trvanlivosti, zavádění promoakcí, práce s elektronickými
cenovkami
- vedení menšího týmu zaměstnanců
- práce s lidmi – nábor a výběr, plánování směn, školení
- sledování a vyhodnocování reportů (tržby, odpisy, mzdové náklady)
- zodpovědnost, spolehlivost, pracovitost
- praxi v řízení prodejny potravin
- příjemné a milé vystupování k zákazníkům i kolegům
- komerční proaktivní myšlení
- silnou provozní orientaci
- základní práci s PC (Word, Excel, Email)
- dovolená 5 týdnů
- čtvrtletní bonusy
- směny plánujeme na celý měsíc dopředu (ranní, odpolední, mezisměny, všední dny i víkendy)
- sleva 30% na produkty v našich bistrech i supermarketech
- po zaškolení stravenkový paušál ve výši 115 Kč/ odpracovaná směna více jak 6 hodin
- osobní hodnocení
- možnost kariérního růstu
- milý šéf s osobním přístupem
- občerstvení na pracovišti (káva, čaj a občas nějaká sladkost)
- možnost sportovat s Multisport kartou
- odměna za doporučení nového kolegy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?