- 30 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
Co vás čeká na pracovní pozici Office Manager?
● příprava podkladů pro fakturaci v ekonomickém systému Pohoda
● spolupráce při řešení obchodních případů
● řešení poptávek, nabídek
● komunikace se zákazníky a dodavateli
● zajištění přepravy zboží
● služební cesty ČR i zahraničí
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
Hledáme samostatné, efektivní, organizačně schopné a pečlivé kolegyně nebo kolegy. Někoho, kdo:
● má příjemné vystupování, je komunikativní a vstřícný
● dokáže pracovat na úkolu od A do Z, dotahuje věci do konce
● má alespoň středoškolské vzdělání s maturitou
● má dobrou znalost angličtiny slovem i písmem, další jazyky výhodou
● vlastní řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
● má znalost práce s PC, sada Office
Výhodou bude…
… orientace ve strojírenství nejlépe znalost spojovacího materiálu, není to však podmínka.
Co vám můžeme nabídnout?
● práci v motivujícím prostředí a v přátelském kolektivu
● HPP a zaměstnanecké výhody: služební telefon, stravenky, sick days, služební počítač
● pravidelná pracovní doba
● odpovídající platové ohodnocení, placené přesčasy
● nástup možný ihned
Zaujala vás nabídka? Dejte nám o sobě vědět!
Budeme se těšit na strukturovaný životopis v češtině a v angličtině. K životopisu prosím přiložte krátký motivační dopis.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.