- 45 000 – 85 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE:
fakturace – práce v účetním programu
bankovní operace, vymáhání pohledávek
běžná administrativní práce spojená s chodem sekretariátu
správa agendy vozového parku, evidence techniky včetně historie – nastavení NTB zaměstnancům (nastavení office, antivir, emailové adresy- řešení oprav veškeré techniky (foťáky, telefony, svítilny)
zajištění nákupu, evidence, oprav pochůzkového systému
podpora vedení společnosti, organizace schůzek
operativní řešení vzniklých situací
POŽADUJEME:
středoškolské vzdělání s maturitou
prokazatelná praxe na pozici fakturantky – PODMÍNKA
znalost fakturace a účetních programů
velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
zkušenost se správou agendy vozového parku – PODMÍNKA
časovou flexibilitu, samostatnost
odolnost vůči stresovým situacím
pečlivost, spolehlivost, profesionální přístup
velmi dobrá znalost PC
řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
NABÍZÍME:
zázemí stabilní společnosti
zajímavou a zodpovědnou práci
odpovídající finanční ohodnocení
nástup na HPP nebo ŽL
nástup ihned
JINÉ SDĚLENÍ:
Prosíme o zaslání životopisu pouze zájemce, kteří splňují naše požadavky.
Ozveme se pouze vybraných uchazečům a to do 14ti dnů odedne zaslání životopisu.
Děkujeme za pochopení
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.