- 32 000 – 39 000 Kč
- Plný úvazek
Pro silného lídra, prestižní závod v ČR, hledáme Inženýra dodavatelské kvality s aktivní znalostí AJ nebo NJ.
Co Vás čeká?
Účast na zlepšování výroby z hlediska kvality a efektivity
Zavádění a kontrola schvalování změněných výrobků a procesů
Monitorování interního 8D zpracování – schvalování všech kroků 8D
Řízení kontrol dílen, jejich pravidelných činností (uvolňování výroby, blokování)
Řešení reklamací dodaných dílů s dodavateli
Spolupráce na řešení hlášení neshodných výrobků
Spolupráce na řešení vnitřních reklamačních protokolů
Jak si vás představujeme?
VŠ/SŠ, nejlépe v technickém oboru / nebo alespoň 4 roky praxe v oddělení kvality
Znalost anglického nebo německého jazyka – úroveň B2
MS Office – znalost uživatele; SAP – výhoda
VÝHODOU: školení MSA, SPC, FMEA, 8D, znalost čtení výrobní dokumentace
Nabízíme
pracovní doba 37,5 hodin týdně (i u THP, flexibilní pracovní doba – pevně 9:00 – 14:30)
cafeteria systém 700,– Kč/měsíčně (po zkušební době)
až 18.000,– Kč roční prémie s listopadovou výplatou
dotované závodní stravování (až 55% z ceny jídla)
700,– Kč/měsíčně příspěvek na penzijní připojištění (po zkušební době)
1 týden dovolené nad rámec zákonem stanoveného rozsahu (5 týdnů)
odměny až 30.000,– Kč do kafeterie za doporučení známého na pracovní pozici
věrnostní odměny za 3 a více let pracovního poměru ve společnosti
soutěže a akce pro zaměstnance (Den otevřených dveří, soutěže o vstupenky na kulturu a zážitky atp.)
Pokud máte zájem o tuto pracovní příležitost, neváhejte nám zaslat svůj profesní životopis v českém jazyce a anglickém jazyce.
S pozdravem,
Alexandra Konfálová
HR Konzultant
Odpovědí na tento inzerát souhlasíte, aby společnost HR Direct s.r.o., sídlem Čechova 407, Bakov nad Jizerou 294 01 uchovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.