- 55 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
komunikuje s dodavateli komponentů
řídí reklamační řízení v případě nekvality způsobené dodavatelem
koordinuje třídění neshodných komponentů
zodpovídá za schválení PPAPů komponentů od dodavatelů (procesní a designové změny)
reviduje inspekční standardy komponentů
řeší a dohlíží na implementaci změnových řízení komponentů
připravuje a vede audity dodavatelů
podílí se na aktivitách rozvoje a zlepšování dodavatelů
VŠ technického zaměření nebo SŠ vzdělání s 2 roky praxe na podobné pozici
práce s PC
komunikativní a organizační schopnosti
znalost nástrojů kvality, PPAP, PFMEA, MSA a G8D znalost APQP, ISO/TS 16 949, VDA 6
výhodou komunikativní angličtina
schopnost orientace v technické dokumentaci
řidičské oprávnění sk. B.
stabilní zázemí v mezinárodní společnosti
odpovídající školení příležitost profesního a karierního růstu
návštěvy dodavatelů
férová firemní kultura
zaměstnanecké benefity (dotované stravování, příspěvky na penzijní připojištění a životní pojištění, dovolená navíc, závodní lékařská péče, příspěvky na rehabilitaci)
Pracovní poměr na dobu určitou (cca 2,5r) – náhrada za rodičovskou dovolenou
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.