Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

Senior Supply Chain Specialist with Spanish and EN

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Do you have more than 3 years of experience in SUPPLY CHAIN or PROCUREMENT area? Are you fluent in ENGLISH? Do you have good communication skills also in SPANISH? Would you appreciate flexible working hours and other nice benefits? Then we are searching for you! As a Senior Supply Chain Specialist you will: * Negotiate with suppliers to obtain products/services at the least cost/risk solution according end-users requirements * Participate in the development and completion of contracts and contract negotiations * Review Supplier Agreements and Statement of Works * Create various types of agreements * Contribute to the annual P&L savings targets * Cooperate with business stakeholders to achieve improve supplier targers, savings targets, and maximize supplier collaboration * Communicate with stakeholders during the course of the procurement cycle * Identifies new business related opportunities * Ensuring suppliers/solution partners adhere to industry and technical quality standards * Implements supply chain strategies and make sure that it is in line with corporate goals * Build and maintain relationships with key stakeholders and suppliers * Solve the operating problems and issues REQUIREMENTS: We are looking for you if you have: * Bachelor’s degree or equivalent combination of education and experience * Fluent in English and Spanish language * 3 -5 year in Supply Chain, Procurement and proven experience with contract negotiations in corporate or SSC environment NEEDED * IT/software procurement background * Ability to relate technical solutions, analyze benefits of all alternatives, and effectively communicate recommendations * Excelent communication skills to represent Supply Chain with customers * Analytical mind and problem solving skills * Proven success working as part of a team * Good planning and organizational skills * Work performed without daily supervision BENEFITS: Have a look at the offered benefit. * Flexible working hours * Home office (3 days/month) * 5 400 CZK for language courses and education * 2 paid day for external trainings * Sophisticated system of internal training and rotational program * 5 weeks of vacation * Meal vouchers * Cafeteria (in the amount of 3% gross monthly salary) * Travel and accident insurance also for private purposes * Employee´s sales and benefits * Refreshment including fresh fruit in the office * Teambuilding and events Location: Prague (close to metro station)
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

CONTROLLER (m/ž/d)

Nutně vás hledají
  • Libeň, Praha
  • Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 23. dubna
Nutně vás hledají
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 24. dubna
  • Karlín, Praha
  • K&L Rock Services s.r.o.
  • 35 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zálohy ze mzdy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 24. dubna
  • Malá Strana, Praha
  • STARCHANGE, s.r.o.
  • 36 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
  • Praha
  • Swiss Life Select a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
Zveřejněno: 22. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • Holešovice, Praha
  • CAPTUS s.r.o.
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
Zveřejněno: 21. dubna
  • Havířov
  • NAM system,  a.s.
  • 11 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. února
  • Liberec
  • ABAS IPS Management s.r.o.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. února
  • Praha
  • ABAS IPS Management s.r.o.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., ManpowerGroup s.r.o., JLV, a.s., Talentinno s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., CALPRA s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., EVROPA realitní kancelář, JISTU recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., 21 Consult Group s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, SIRIUS FINANCE, a. s., Hotel Prokop Square, ERV Evropská pojišťovna, a. s., Gastro Group Service s.r.o., Jiří Langer, Partners Financial Services, a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Twisto payments a.s., Manuvia Czech s.r.o., EKOSPOL a.s., Special Service International, spol. s r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Věra Pietrasová, Ušetřeno.cz s.r.o., Ubbe s. r. o., K&L Rock Services s.r.o., TEDi obchodní s.r.o., Delirest services s.r.o., Martin Schneider, Grafton Recruitment s.r.o., STARCHANGE, s.r.o., ENERGON Consulting a.s., ProfesKontakt, s.r.o., SPGroup a.s., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., Sirowa Czech s.r.o., Swiss Life Select a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, PPL CZ s.r.o., CAPTUS s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Koordinátor / Koordinátorka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Likvidátor / likvidátorka škod, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Insolvenční specialista / specialistka, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Návrhář / návrhářka procesů, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Realitní makléř / makléřka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 8 - Libeň, Praha 4 - Michle, Praha 1 - Nové Město, Praha 8 - Karlín, Praha 4 - Krč, Praha 8 - Střížkov, Praha 10 - Hostivař, Praha 7 - Holešovice, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 3 - Žižkov, Praha 5 - Smíchov, Praha 5 - Zbraslav, Praha 7 - Troja, Praha 1 - Staré Město, Praha 10 - Uhříněves, Praha 4 - Nusle, Praha 5 - Jinonice, Praha 8 - Kobylisy, Praha 1 - Malá Strana, Praha 10 - Dolní Měcholupy, Praha 9 - Běchovice, Praha 9 - Černý Most, Praha 6 - Dejvice, Praha 10 - Štěrboholy

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Jsme lidé, máme rozdílné povahy, přístupy, způsob komunikace, zájmy a mnoho dalšího. Hranice mezi legrací a šikanou je často velmi tenká; co je pro jednoho zábava, může být pro jiného ponižující nebo nepříjemné. Z důvodu různosti vzniká prostředí, které nahrává šikaně. Povíme si, co to je šikana v práci, jaké jsou druhy šikany na pracovišti, jak se bránit, co dělat, když jste svědkem. Závěrem si řekneme, jak každý z nás může šikaně zabránit.

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy je nejlepší čas zajít za šéfem, že chcete navýšit plat? Jak konkrétně si o navýšení říci? Ukážeme i věty, které mohou vaše vyjednávání o vyšším platu zničit. Co když firma přidat nechce nebo nemůže?

Přestávky v práci - kdy máte nárok na volno

Přestávky v práci - kdy máte nárok na volno

Ukážeme vám, kdy máte nárok na placenou a kdy na neplacenou přestávku. V jakých případech vás zaměstnavatel může povolat do práce i v době vašeho zákonného volna. Vše si vysvětlíme na konkrétních případech přestávek u různě dlouhých směn.

Pracovní doba - vaše nároky a povinnosti

Pracovní doba - vaše nároky a povinnosti

Povíme si vše, co potřebujete vědět o pracovní době. Jak se rozvrhuje, kdo určuje začátek a konec vaší pracovní doby. Jaký je rozdíl mezi rovnoměrnou a nerovnoměrnou pracovní dobou? Co to je klouzavá pracovní doba a jak jí můžete dosáhnout? Chcete zkrácený úvazek, poradíme, zda máte nárok.

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Poradíme vám, jak efektivně hledat a najít práci

Poradíme vám, jak efektivně hledat a najít práci

Hledání práce je běh na dlouhou trať. Pojďme najít novou, vysněnou práci, práci, která vás bude bavit. Vysvětlíme si postup, jak hledat práci a v dalších článcích vám pomůžeme se vším, co k vysněné práci potřebujete. S námi to zvládnete!

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v nové práci je vaší vizitkou –⁠ co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!

benefit Bor business CZK den event home office IT náplň práce NDA Office partner pec práce Prague software specialist strategie system teambuilding clo dar employee list náplň PR program standard

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena