- Plný úvazek

Jsme funky marketingová agentura, která prochází extrémně zajímavou a vzrušující růstovou fází. Orientujeme se na eventy, brand building a online marketing a nyní hledáme dalšího člověka do týmu na pozici „Asistent pro sociální sítě a obsahový marketing / Content Marketing Assistant“. Hledáme někoho, kdo rád pracuje s pozitivním přístupem a velkým množstvím autonomie v malém marketingovém týmu.
Co tě čeká?
‹ Péče o obsahový marketing a spolupráce se stávajícími klienty, každodenní komunikace s klientem
‹ Kreativní tvorba psaného slova, spolupráce na kreativě s grafikem a video tvůrci
‹ Příprava příspěvků na Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Google+
‹ Práce na svěřených sociálních sítích, blogech, minisites apod.
‹ Částečná realizace projektů vlastními silami a ve spolupráci s interním týmem, dodavateli a klientem
‹ Příprava reportů z obsahového marketingu
‹ Individuální projekty
Co potřebuješ znát a umět?
‹ Praxi z oblasti sociálních sítí a online marketingu
‹ Mít pracovní profesionální návyky
‹ Znalosti ze světa sportu a/nebo marketingu a reklamy
‹ Min. SŠ vzdělání
‹ Výborné komunikační vlastnosti a znalost českého jazyka
‹ Aktivní znalost anglického jazyka
‹ Odpovědnost, samostatnost, flexibilitu, kreativní uvažování
‹ Pozitivní vztah k lidem, smysl pro humor
Zaměstnavatel: KK agency s.r.o.
Lokalita: Praha 6
Plat: 100 – 150 Kč / hod.
Benefity: laptop, flexibilní začátek a konec pracovních hodin, možnost home office dnů, vzdělávací školení a coaching, občerstvení na pracovišti,
Ostatní: přátelský mladý kolektiv v příjemných kancelářích, získání zajímavých zkušeností
Odvětví: Marketing & PR, marketingová agentura
Úroveň: základní zkušenosti (juniorní pozice)
Úvazek: částečný (40–80 hodin měsíčně)
Vzdělání: min. SŠ
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?