- 70 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme funky marketingová agentura, která prochází extrémně zajímavou a vzrušující růstovou fází. Orientujeme se na eventy, brand building a online marketing a nyní hledáme dalšího člověka do týmu na pozici „Asistent pro sociální sítě a obsahový marketing / Content Marketing Assistant“. Hledáme někoho, kdo rád pracuje s pozitivním přístupem a velkým množstvím autonomie v malém marketingovém týmu.
Co tě čeká?
‹ Péče o obsahový marketing a spolupráce se stávajícími klienty, každodenní komunikace s klientem
‹ Kreativní tvorba psaného slova, spolupráce na kreativě s grafikem a video tvůrci
‹ Příprava příspěvků na Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Google+
‹ Práce na svěřených sociálních sítích, blogech, minisites apod.
‹ Částečná realizace projektů vlastními silami a ve spolupráci s interním týmem, dodavateli a klientem
‹ Příprava reportů z obsahového marketingu
‹ Individuální projekty
Co potřebuješ znát a umět?
‹ Praxi z oblasti sociálních sítí a online marketingu
‹ Mít pracovní profesionální návyky
‹ Znalosti ze světa sportu a/nebo marketingu a reklamy
‹ Min. SŠ vzdělání
‹ Výborné komunikační vlastnosti a znalost českého jazyka
‹ Aktivní znalost anglického jazyka
‹ Odpovědnost, samostatnost, flexibilitu, kreativní uvažování
‹ Pozitivní vztah k lidem, smysl pro humor
Zaměstnavatel: KK agency s.r.o.
Lokalita: Praha 6
Plat: 100 – 150 Kč / hod.
Benefity: laptop, flexibilní začátek a konec pracovních hodin, možnost home office dnů, vzdělávací školení a coaching, občerstvení na pracovišti,
Ostatní: přátelský mladý kolektiv v příjemných kancelářích, získání zajímavých zkušeností
Odvětví: Marketing & PR, marketingová agentura
Úroveň: základní zkušenosti (juniorní pozice)
Úvazek: částečný (40–80 hodin měsíčně)
Vzdělání: min. SŠ

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.