- Plný úvazek
O nás
Jste zkušený/á účetní a hledáte pozici, kde budete mít plnou zodpovědnost a prostor pro samostatnou práci? Chcete řídit celé firemní účetnictví a aktivně se podílet na optimalizaci procesů? Pak hledáme právě vás!
Náplň práce:
- Komplexní vedení podvojného účetnictví v souladu s aktuální legislativou.
- Důsledná kontrola a rekonciliace všech účetních dokladů a účtů.
- Zpracování bankovních transakcí, platebního styku a pokladny.
- Kompletní správa majetkového účetnictví.
- Přesné zpracování agendy DPH včetně všech přiznání a reportů.
- Zodpovědnost za včasné a správné sestavování měsíčních, čtvrtletních a ročních závěrek a výkazů.
- Příprava podkladů pro přiznání k DPPO.
- Vypracování Výroční zprávy, Přílohy k účetní závěrce a Zprávy o vztazích.
- Efektivní komunikace a spolupráce s externími subjekty (finanční úřady, banky, auditoři, daňoví poradci).
- Aktivní práce na interních směrnicích, standardizaci a optimalizaci účetních procesů pro vyšší efektivitu.
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického zaměření.
- Praxe se zpracováním kompletní účetní agendy.
- Znalost českých účetních předpisů a standardů.
- Orientace v oblasti DPH výhodou.
- Pokročilou znalost MS Excel.
- SW Pohoda, Navision výhodou.
- Aktivní a systematický přístup k práci.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí silné české společnosti v kombinaci s rodinnou firemní kulturou.
- 5 týdnů dovolené, Multisport karta, občerstvení na pracovišti a firemní teambuildingy.
- Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova (v rámci oddělení).
- Důkladné zaškolení a tým skvělých kolegů.
- Práce v ultra moderních kancelářích v Karlíně s výhledem na Prahu.
- Příležitost pro profesní růst v rámci inovativní a dynamické společnosti.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy a prémie
- Možnost kariérního růstu
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Zaměstnanecké akcie
- Příspěvek na sport
- Přátelské prostředí
- Relax zóna
- Občerstvení na pracovišti



